بازگشایی مدارس برای رفع اشکالات دانش آموزان/حضور دانش آموزان الزامی نیست

مدارس چهارمحال و بختیاری به منظور رفع اشکالات دانش آموزان از شنبه آینده ۲۷ اردیبهشت ماه جاری بازگشایی می‌شود.

بازگشایی مدارس برای رفع اشکالات دانش آموزان/حضور دانش آموزان الزامی نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با نظر ستاد مبارزه با کرونا، مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شود.

او با بیان اینکه کلاسی در مدارس تشکیل نمی‌شود، تأکید کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و می‌توانند برای رفع اشکال حضور یابند ولی مدیران، معاونین و معلمان باید حضور پیدا کنند.

قائدامینی افزود: با شیوع ویروس در کشور، از سوم اسفندماه مدارس تعطیل شد، اما معلمان فعالیت خود را با روش‌های مختلف در فضای مجازی آغاز کردند.

او اظهار داشت: در این مدت، آموزش دانش آموزان به ۲۴ قسمت برنامه در چهار شبکه افزایش یافته است.

قائدامینی اضافه کرد: همچنین شبکه‌های مختلفی از جمله شاد ایجاد شد که ۷۶ درصد از دانش‌آموزان استان از این شبکه استفاده کردند.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات نهایی پایه نهم و پایه ۱۲ به صورت حضوری و امتحانات پایه هفتم، هشتم، ۱۰ و ۱۱ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

او افزود: با آموزش‌های تلویزیونی، رادیویی و درس‌نامه‌ها، سی دی و دی وی دی دانش‌آموزان تحت آموزش مجازی آنلاین و آفلاین قرار گرفتند.

قائدامینی ادامه داد: در این مدت ۵۵ هزار درسنامه در اختیار دانش آموزانی که دسترسی به موبایل و اینترنت نداشتند قرار گرفت.

او اضافه کرد: برای مشکلات دانش آموزان برای نداشتن شرایط شرکت در فضای مجازی تدابیری اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.