برقراری ۲۲۵ تماس مردمی با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات

مردم چهارمحال و بختیاری، ۲۲۵ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعادت اله حسن زاده مسئول ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۵ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.

او افزود: از این تعداد ۲۰۲ مورد در بخش کالا و ۲۳ مورد در بخش خدمات بوده است.

حسن زاده اضافه کرد: از مجموع گزارش‌های دریافتی ۱۲۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و چهار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شد.

او ادامه داد: بیشتر شکایات در خصوص، کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی و درج نشدن قیمت بود است.

حسن زاده گفت: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را بارگذاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.