آموزش های جمعیت هلال احمر استان زنجان در فضای مجازی انجام می شود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش‌های هلال احمر در این استان به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی انجام می‌شود.

آموزش های جمعیت هلال احمر استان زنجان در فضای مجازی انجام می شودشهرام میرزایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان  در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و پرهیز از اجتماعات در برگزاری کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات این آموزش‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: با انجام اقدامات پیشگیرانه ناشی از کرونا ویروس در بین آحاد مختلف مردم جامعه و اهمیت آموزش در اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم از مخاطرات احتمالی کانال تلگرامی آموزش امداد، کمک‌های اولیه و همگانی در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان راه اندازی شده است.

این مقام مسئول گفت: علاقمندان برای فراگیری آموزش‌های امداد، کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات می‌توانند با عضویت در کانال تلگرامی به آدرس http://t.me/znj_rcs از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: علاقمندان ضمن بهره مندی از مطالب آموزشی بارگذاری شده در این کانال تلگرامی در آزمون پایان دوره شرکت کرده و گوهینامه دوره مربوطه به آن‌ها صادر می‌شود.

او اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا، دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان توسط ۱۰۲ مربی خانم و آقا در سطح شهر‌ها و روستا‌های این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه می‌شد.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه آموزش همگانی به شهروندان توسط هلال احمر این استان در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه آن رشد ۲۷ درصدی یافت.

میرزایی تاکید کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.