بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۷۱)؛

از دانلود برنامه پخش پادکست تا نرم‌افزار ساخت فیلم کوتاه

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۷۱)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

از نرم افزار مترجم گوگل تا دانلود نرم افزار اسکنر اندروید

 

دانلود CastBox Premium 8.13.2 – برنامه پخش و دانلود پادکست

در زمانه‌ای هستیم که دیگر رادیوهای معمولی جای خود را به پادکست‌های اینترنتی داده‌اند و افراد زیادی در حال استفاده از آن‌ها هستند. گوش دادن به پادکست می‌تواند به شما کمک کند که به صورت صوتی، هنگامی که در حال انجام دادن کارهای خود هستید، سرگرم شوید. پادکست‌های مدل‌های مختلفی دارند که از داستان‌سرایی تا صحبت‌های علمی را شامل می‌شوند.

برنامه CastBox برترین نرم‌افزاری پادکست اندرویدی است. از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه می‌توان به شبکه‌های پخش کننده پادکست، دریافت توصیه های سفارشی بر اساس اشتراک شما، تغییر در سرعت پخش پادکست ها و ایجاد یک لیست از پادکست‌های مورد علاقه خود برای دسترسی به آن ها در هر زمانی اشاره کرد.

دانلود CastBox Premium: Free Podcast Player, Radio & Audio Books 8.10.1 – برنامه پخش و دانلود پادکست

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود VLC 3.3.0 - برنامه پخش فیلم وی‌ال‌سی

اپلیکیشن VLC از پرطرفدار‌ترین برنامه‌های موجود در دنیای فناوری است. کاربران تمام دنیا که تلاش دارند بر روی دستگاه‌های خود فیلم مشاهده کنند می‌توانند از این برنامه استفاده کنند و از قابلیت‌های آن بهره ببرند. برنامه وی‌ال‌سی همچنین به کاربران خود اجازه گوش دادن به انواع موسیقی را می‌دهد. این افراد در کنار این کارها قادرند با افزوردن لینک فیلم مورد نظر آن‌ را درون برنامه بدون دانلود کردن، مشاهده کنند و از زمان خود لذت ببرند.

دانلود VLC 3.2.8 - پلیر قدرتمند وی‌ال‌سی
 

دانلود WhatsApp Business v2.20.50 برنامه واتساپ بیزینس

پیام رسان WhatsApp Business یکی از بهترین نرم افزارهای مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. سازندگان این برنامه حالا نرم افزاری را برای کاربران خود توسعه داده‌اند تا افراد با استفاده از آن بتوانند کسب و کار خود را بهتر مدیریت کنند و با مشتریان و دیگر مشاغل در ارتباط باشند.

WhatsApp Messenger

دانلود Minecraft 1.16.0.60 – بازی محبوب و پرطرفدار ماین‌کرافت

عنوان ماین‌کرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

دانلود KMPlayer 2.3.5 ؛ پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر
دانلود LastPass Password Manager 4.11.1.4688 – بهترین اپلیکیشن مدیریت پسورد

داشتن یک رمز عبور ایمن برای هر کاربری که در فضای مجازی حضور دارد یک مسئله الزامی است. رمزهای کوتاه یا ساده نمی‌توانند به شما در داشتن امنیت مجازی کمکی کنند به همین دلیل نیاز دارید رمزهای مناسب و قدرتمند داشته باشید تا دیگر از حمله مهاجمین نگران نباشید. بسیار معتقدند باید برای هر حساب رمز جداگانه‌ای داشت اما حفظ کردن آن‌ها کار سختی است.

برنامه عنوان LastPass – Password Manager یک نرم‌‎افزار برای نگهداری و مدیریت پسوردها است که به طور اختصاصی برای سیستم عامل اندروید توسعه یافته است.

Password Safe and Manager

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Head Ball 2 1.123 – بازی فوتبال جالب و سرگرم کننده اندروید

بازی Head Ball 2 یکی از بازی‌های فانتزی ساخته شده در سبک فوتبال برای دستگاه‌های اندرویدی است. گیمر در این بازی باید به وسیله پنج دکمه‌ای که در اختیار دارد، شخصیت بازی را کنترل کند و با پرش و شوت زدن از زمین بازی پیروز بیرون بیاید. این بازی به صورت آنلاین طراحی شده است و گیمر باید با سایر بازیکنان در نقاط مختلف جهان به مبارز بپردازد؛ این بازی از گرافیک و گیم پلی بسیار جذابی بهره می‌برد و هر گیمری را جذب خود خواهد کرد.

دانلود Head Ball 2 1.123 – بازی فوتبال جالب و سرگرم کننده اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Aqua Mail v1.24.0-1585 – اپلیکیشن عالی و محبوب مدیریت ایمیل

اکنون مدت زمان زیادی است که نامه‌ها جای خود را به پست‌ الکترونیکی داده‌اند و افراد بسیار زیادی به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند. البته بعضی از کاربران دنیای فناوری یک مشکل بزرگ در این زمینه دارند که آن هم بررسی همزمان چند ایمیل است. امروز یک برنامه به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند این مشکل را برای شما رفع کند. 

برنامه Aqua Mail عنوان یکی از برترین برنامه‌های ساخته شده در بخش مدیریت ایمیل است و شما با داشتن این برنامه می‌توانید به راحتی چند ایمیل را مدیریت کنید.

دانلود Aqua Mail v1.24.0-1585 – اپلیکیشن عالی و محبوب مدیریت ایمیل

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود TickTick: To Do List 5.5.6.0 – اپلیکیشن پرطرفدار سازماندهی کارها

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان‌های موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، می‌بایست برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی TickTick: To Do List with Reminder را پیشنهاد می‌کنیم.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار TickTick: To Do List with Reminder همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد

دانلود TickTick: To Do List 5.5.6.0 – اپلیکیشن پرطرفدار سازماندهی کارها

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود MeteoScope – Accurate forecast Premium 2.3.4 – هواشناس دقیق اندروید

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند MeteoScope – Accurate forecast Premium 2.3.4 است.

دانلود MeteoScope – Accurate forecast Premium 2.3.4 – هواشناس دقیق اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Movie Creator 5.7.A.0.2 – اپلیکیشن ساخت فیلم کوتاه

بدون اغراق باید گفت این نرم افزار یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار‌های ویرایش فیلم است و تمایز ویژه‌اش نسبت به دیگر نرم افزار‌های مشابه این است که حتی افراد مبتدی هم قادرند فیلم‌های زیبایی را با آن تدوین کنند. کاربران توسط برنامه Movie Creator می‌توانند تصاویر خود را کنار هم قرار داده و آن‌ها را به یک فیلم کوتاه تبدیل کنند. این برنامه همچنین به صورت پیش‌فرض تصاویر یک ماه گرفته شده در گوشی را به ویدیویی خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند و به این صورت کاربران همیشه می‌توانند مروری بر لحظات خوب زندگی‌شان داشته باشند.

دانلود Movie Creator 5.7.A.0.2 – اپلیکیشن ساخت فیلم کوتاه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من همه برنامه هایی که دانلود کردم همشون ویروسی بودن گوشیمو داغون کردن متاسفم براتون فقط همین
آخرین اخبار