تدوین بن‌های مسافرتی، راه موثر رونق گردشگری داخلی در پسا کرونا

رئیس کل دادگستری استان یزد تدوین بن‌های مسافرتی از سوی دولت را راهی موثر در رونق گردشگری داخلی در دوران پسا کرونا دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست با فعالان گردشگری استان با اشاره به راهکار‌های جذب توریست در دوران پسا کرونا، گفت: تعویق برخی از اقساط بانکی و تدوین بن‌های مسافرتی از سوی دولت برای کارگران و کارمندان در دو مقطع سال می‌تواند عامل موثری در رونق گردشگری داخلی در این دوران باشد.

او با اشاره به حمایت دادگستری از صنعت گردشگری استان، افزود: اعتباراتی که به صنعت گردشگری تزریق می‌شود برخلاف سایر صنایع به همین صنعت باز می‌گردد و حمایت دستگاه قضایی می‌تواند خلا‌های قانونی پیش روی این صنعت را برای رونق بیشتر رفع کند.

دهشیری اظهار داشت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که فرموند ایران باید قوی باشد، یکی از مولفه‌های قوی شدن توجه ویژه به بخش اقتصاد به خصوص اقتصاد نوپای استان یعنی اقتصادی گردشگری است.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: بحران کرونا تاثیر زیادی بر روی کسب و کار‌ها به ویژه کسب و کار‌های مرتبط با گردشگری گذاشت، که همزمانی این بحران با تعطیلات نوروز آسیب‌های وارد شده به این صنعت را چند برابر کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار