کمک میلیونی کارکنان اداره بهزیستی میبد به نیازمندان

کارکنان اداره بهزیستی میبد در ماه مبارک رمضان ۱۸ میلیون تومان به نیازمندان و فقرا کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد گفت: ۱۸ میلیون تومان کمک کارکنان بهزیستی میبد با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و افراد دارای معلولیت اهدا شده و در قالب سبد مواد خوراکی و بن خرید بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

او با اشاره به توزیع بیش از ۳۰۰ سبد مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند به همت بهزیستی، افزود: خیرانی که تمایل به کمک و پشتیبانی این کار خداپسندانه دارند می‌توانند کمک‌های خود را در قالب کمک نقدی، مواد خوراکی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ و غیره همچنین مواد شوینده و بهداشتی از طریق این اداره به خانواده‌های نیازمند اهدا کنند.

رئیس بهزیستی میبد اظهار داشت: پویش همدلی مومنانه به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای تهیه بسته‌های حمایتی ویژه مددجویان نیازمند تحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور، در شهرستان میبد نیز آغاز شده است و عموم مردم نیکوکار و خیرین می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۶۹۸۵۰۴۰ و پرداخت آنلاین از طریق سایت http://swo.ir/fa/payment.php کمک‌های خود را واریز کنند.

فلاح ادامه داد: کمک‌های این پویش برای تأمین سبد‌های غذایی ویژه افراد دارای معلولیت نیازمند، اقلام ضروری و معیشت زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و آسیب‌دیدگان اجتماعی تحت پوشش این سازمان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار