مجوز بازگشایی باشگاه‌های ورزشی انفرادی صادر شد

وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی را صادر کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعیدنمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: فعالیت باشگاه‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی ندارد، با رعایت دستورالعمل بهداشتی برای کلیه شهر‌ها مجاز است.

متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

پیرو مصوبه بند ۹ هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مورخ ۱۴/۰۲/۱۳۹۹ فعالیت باشگاه‌های ورزشی انفرادی و غیرگروهی که ارتباط فردی زیادی ندارد با رعایت دستورالعمل بهداشتی برای کلیه شهر‌ها مجاز می‌باشد. لازم به ذکر است که دستورالعمل مربوطه در سایت معاونت بهداشت، مرکز سلامت محیط و کار در دسترس عموم می‌باشد.

سعید نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سروش قربانی
۰۳:۳۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
فوتبال و والیبال و بسکتبال و شنا و استخر و دانشگاه و مسافرت و تفریح و سرگرمی و هتل ها و خرید ها و بازارها از کی باز میشوند؟ بازگشایی از چه روزی است؟ از چه کسی باید مجوز بگیریم؟ برنامه نود عادل فردوسی پور و برنامه فوتبال برتر محمد حسین میثاقی و برنامه دورهمی مهران مدیری و خندوانه رامبد جوان و محمد بحرانی اینا چیشدن و کجا رفتند؟ چرا کسی از اینا خبری ندارد؟
Germany
ناشناس
۰۵:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مثلا باشگاه بدنسازی باز میشه؟ این ورزش هر چند انفرادیست اما تجهیزات آن مشترک است. مثلا یک باشگاه دو میز پرس سینه دارد که در هر روز حدود 70 نفر از آنها استفاده می کنند
ضمنا با باز شدن این باشگاهها جمعیت باشگاههای گروهی نیز به سمت آنها حرکت کرده تا حداقل به لحاظ عضلانی قدرت خود را بازیابند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایا استخرها هم جز ورزشهای انفرادی محسوب میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی باشگاه بدنسازی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ورزش های گروهی هم باز کنید حوصلمون سر رفت
آخرین اخبار