الحشد الشعبی یک شبکه تونلی داعش را کشف و منهدم کرد

الحشد الشعبی یک شبکه از تونل‌های بزرگ بقایای داعش را در استان نینوا کشف و منهدم کرده و ۲ مخفیگاه تروریست‌های داعش را در جنوب بعقوبه شناسایی و منهدم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک شبکه از تونل‌های بزرگی را که تروریست‌های داعش از آن برای جابه جایی بین مناطق استان نینوا استفاده می‌کرد شناسایی و منهدم کرده است.

الحشد الشعبی یک شبکه تونلی داعش را کشف و منهدم کرد

در این بیانه آمده است واحد‌های تیپ ۱۳۳ فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان نینوا طی یک عملیات امنیتی برای پاکسازی مناطق جنوب غرب موصل یک شبکه از تونل‌های بزرگ بقایای داعش را کشف کردند.


بیشتر بخوانید:


این سازمان همچنین اعلام کرد یگان مهندسی تیپ الحشد الشعبی به شکلی ایمن این تونل‌ها را منفجر کرد و از این طریق روستا‌های تل الرمان، وادی الدیر، رجم الحدید و الکوار پاکسازی شدند.

یک مقام امنیتی در استان دیالی هم روز شنبه اعلام کرد که طی یک عملیات نظامی گسترده ارتش عراق برای پیگرد بقایای داعش در ۸ روستا در جنوب بعقوبه ۲ مخفیگاه تروریست‌های داعش شناسایی و منهدم شد.

پیش از این نیز شبکه تلویزیونی الغدیر عراق اعلام کرده بود مواضع و سنگر‌های عناصر باقی‌مانده گروه تروریستی داعش در در منطقه کوهستانی صحرای جنوب غربی الحضر در استان نینوا عراق هدف حمله هوایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دشمنان حقیر و احمق فکرکردندبابه شهادت رساندن ابومهندس حشدالشعبی شکست میخوردغافل ازاینکه ازهرقطره خون پاک این شهیدبزرگوارابومهندس هامتولد ومتبلورمیشود
سلام ودرودخدابرروح پاک ورفیع شهیدابومهندس
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۴:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
أَعُوْذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيْمِ :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
صدق الله العلی العظیم . لبیک یا حیدر ع .
Iran (Islamic Republic of)
سپاه سلیمانی
۰۳:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط یک هشدار بملت رشیدوشجاع عراق ونیروهای مسلح مسلمان ومعتقد حشدالشعبی;امریکا طی چهل سال تمام درتمام توطیه هایشان برعلیه ایران شکست خوردند وتنها دلیل عمده ان این است جمهوری اسلامی ایران سفارتخانه جاسوسی امریکا را درتهران تعطیل نموده است که همین امر 99%تلاشهای امریکا منجربشکست فاحش میشود،وخالا شما برادران عزیزعراقی اگرمیخواهید پیروزمیادین نبردحق علیه باطل شوید بایستی کلیه نیروهای نظامی امریکارااخراج وجاسوسخانه سفارت امریکا را تعطیل وقطع ارتباط وروابط دیپلماتیک نمایید دقیقا عین قضیه کشور ایران البته پیشنهاد میباشد بعنوان همسایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بستن مراکز دیپلماتیک کاری درست نیست باید در مقابل اقدامات و توطئه ها هماهنگ و هشیار باشند نه اینکه راه دیپلماسی را ببندند
Iran (Islamic Republic of)
شعفی
۰۲:۴۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کلمه الحشد الشعبی ،
چرا اینقدر ال دارد .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ال برای معرفه کردن اسم است. نقش«اون + ـه آخر» در کلمات : اون کتابه، اون پیراهنه.
اما از دو ال الحشد الشعبی فقط ال کلمه نخست خوانده می شود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۱۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب جانور هایی هستن این داعشی ها
آخرین اخبار