تمایل سرمربی حریف سپاهان به ماندن در عربستان

روی ویتوریا با وجود پیشنهاد باشگاه فنرباغچه ترکیه مایل است در تیم فوتبال النصر عربستان بماند.

تمایل سرمربی حریف سپاهان به ماندن در عربستانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان,  به نقل از روزنامه ترکیه‌ای "Fotomac",  روی ویتوریا سرمربی تیم فوتبال  النصر عربستان با پیشنهاد باشگاه فنرباغچه ترکیه مواجه شده و با توجه به اینکه قراردادش با این تیم سعودی رو به پایان است،  شائبه‌هایی مبنی بر جدایی اش از این تیم سعودی به گوش می‌رسید.

 باشگاه النصر عربستان در تلاش است تا ویتوریا را در تیم نگه دارد چرا که النصر شرایط بسیار خوبی در لیگ فوتبال عربستان و لیگ قهرمانان آسیا دارد. النصر در ژانویه ۲۰۱۹ با ویتوریا قرارداد بست و در ۵۸ بازی در مسابقات مختلف، ۴۰ پیروزی و ۹ تساوی کسب کرده است و در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ عنوان قهرمانی و سوپر جام عربستان را به خود اختصاص داد. حالا این باشگاه سعودی مایل است پیشنهاد ۲ ساله به ویتوریا ارائه دهد تا او را در عربستان بماند. ویتوریا هم از اینکه این تیم را در فصل آینده هدایت کند, راضی است.

روژوان لوچسکو سرمربی تیم فوتبال  الهلال عربستان هم دیگر گزینه فنرباغچه برای سرمربیگری این تیم ترکیه ای بود که به نظر می‌رسد توافقات نهایی حاصل نشد. تیم فوتبال النصر در لیگ قهرمانان آسیا با تیم سپاهان اصفهان همگروه است.


بیشتر بخوانید: سرمربی حریف آسیایی سپاهان در آستانه دیدار با صیادمنش


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار