معاون استاندار سمنان:

توزیع بسته‌های معیشتی به همت جامعه ورزش و جوانان سمنان

۲ هزار بسته معیشتی به همت جامعه ورزش و جوانان استان سمنان تهیه و در بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آئین آغاز رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه با بیان اینکه جامعه ورزشی استان سمنان در شرایط کرونایی به یاری محرومان و آسیب دیدگان از شیوع این ویروس شتافتند، گفت: در قالب برگزاری این رزمایش دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه ورزشکاران، جامعه ورزش و جوانان و قهرمانان ورزشی استان سمنان در این رزمایش مشارکت ویژه‌ای داشتند، تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان همواره در تمامی امور خیر و خداپسندانه پیشرو و پیش‌قدم بودند.

فخری بابیان اینکه توسعه و تقویت کمک‌های خیران در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: نیک‌اندیشی و توجه به مستضعفان از صفات بارز پهلوانان و ورزشکاران است که این امر به‌خوبی در قهرمانان ورزشی این منطقه مشهود است.

جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این رزمایش گفت: رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه" در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به همت جامعه ورزش و جوانان استان سمنان از نیمه ماه شعبان آغاز شد و تا نیمه ماه مبارک رمضان، بیش از یک هزار بسته معیشتی، ۷ هزار پرس غذای گرم، ۲۰۰ بسته گوشت قربانی و ۲هزار افطاری ساده در بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

او ادامه داد: بیش از ۲هزار بسته معیشتی برای توزیع در بین نیازمندان استان سمنان در نظر گرفته شده که امروز یک هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی از این مجموعه توزیع و ۵۰۰ بسته نیز از طریق شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.