اقدامات نظارتی بر محل‌های نگهداری خودرو‌های صفر کیلومتر تشدید می‌شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از تشدید اقدامات نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی و سوله‌های نگهداری خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مقصود رضازاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی  افزود : این امر در راستای برخورد با انباشت و احتکار احتمالی خودرو‌های صفر کیلومتر انجام می‌شود.

اوبا اشاره به تأثیر مخرب نگهداری بلا وجه خودرو‌های سواری صفر کیلومتر در پارکینگ‌ها در تشدید نابسامانی و رواج سفته بازی با هدف سودجویی از فضای روانی حاکم بر بازار خودرو، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه سیاست‌های نظارتی وزارت صمت، با هرگونه اخلال در شفافیت روند عرضه و تقاضا و زیان به مصرف کنندگان واقعی، برخورد خواهد کرد.

او اضافه کرد: معاونت نظارت و بازرسی این سازمان در قالب بازرسی‌های نوبه‌ای و گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مختلف استانی اقدامات نظارتی خود از پارکینگ‌ها و سوله‌های نگهداری خودرو در سطح استان را آغاز کرده و در صورت مشاهده هرگونه انباشت و احتکار خودرو‌های صفر کیلومتر وفق ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد مؤثر و بازدارنده بعمل خواهد آمد.

رضازاده از آمادگی شبانه روزی سامانه‌های مختلف سازمان صمت استان نظیر سامانه تلفنی ۱۲۴، سایت ۱۲۴.ir و نرم افزار آپ در دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی خبر داد و گفت: تمامی گزارش‌های قابل پیگیری در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و اعلام نتیجه خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.