ولایتی بر فعالیت های پژوهشی در حوزه مبارزه با کرونا تاکید کرد

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در نشست شورای علمی بیمارستان بر فعالیت‌های پژوهشی در حوزه راهکار‌های عملی مبارزه با کرونا تاکید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست شورای علمی بیمارستان مسیح دانشوری  به منظور ارائه گزارش عملکرد، روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی، بررسی فعالیت‌های پژوهشی برای دستیابی به گام‌های عملی در مقابله با کرونا و ... روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت برگزار شد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در ابتدای این نشست که جمعی از پزشکان و متخصصان بیمارستان نیز حضور داشتند با تاکید بر ضرورت توجه به ارائه خدمات به بیماران کرونایی و همزمان به دیگر بیماران گفت: در این زمینه علاوه بر خدمات رسانی و رسیدگی دقیق به وضعیت بیماران باید در حوزه‌های علمی و پژوهشی نیز با جدیت تلاش کرد تا بتوان نتایج عملی برای مقابله با کرونا را ارائه کرد.

ابتلای جمعی از کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری به کرونا

او با اشاره به این که بیمارستان مسیح دانشوری از ابتدا در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار داشته است، افزود: کماکان تمامی ظرفیت های مرکز در خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار دارد و در این تلاش و مبارزه شبانه روزی جمعی از کارکنان بیمارستان نیز به کرونامبتلا شدند و باید از همه مدافعان سلامت به ویژه همکاران بیمارستان تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه جلسه گزارش عملکرد اقدامات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف و همچنین فعالیت‌های علمی و پژوهشی و طرح‌های تحقیقاتینیز ارایه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بخش دیگری از جلسه نیز از طرف جمعی از خیرین و در راستای تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان‌هایی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، به رسم یادبود و قدردانی از کادر درمانی، دو عدد تابلو با موضوع پرستاری به بیمارستان اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار