سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی؛

محتکران خودرو ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند

رایگانی گفت: محتکران خودرو حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند و فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار اعلام کرده خودرو را در بازار به فروش برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در اخبار ۲۱ شبکه یک سیما، اظهار کرد: ۸۰۰ خودرو بدون پلاک در انبار‌های نقاط مختلف شهر تهران شناسایی شده است و طبق اعلام وزارت صمت وجود خودرو بدون پلاک در انبار‌ها احتکار است.

سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان اینکه محتکران خودرو حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه می‌شوند، افزود: بعد از آن فرد ملزم می‌شود طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار توسط شورای رقابت اعلام کرده با نظارت سازمان تعزیرات خودرو را در بازار به فروش برساند.

وی درباره تعیین تکلیف خودرو‌های فاقد پلاک در پارکینگ‌ها، بیان کرد: خودرویی که مدت زمانی است که در پارکینگ وجود دارند از نظر ما بلااستفاده هستند اگر غیر از این است هموطنان در سریع‌ترین زمان باید اقدام به پلاک گذاری و خروج خودروهایشان از پارکینگ کنند.

رایگانی گفت: مالکانی که در پارکینگ چند خودرو دارند هرچه سریع‌تر خودروهایشان را در بازار عرضه کنند تا شامل سخت گیری‌های سازمان تعزیرات نشوند.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: هموطنانی که اطلاعاتی از انبار‌های محتکران خودرو دارند با شماره ۱۱۰ پلیس، یا ۱۲۴ وزارت صمت و یا ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده گرانی خرما و شکر در بازار/اسفنانی: دلال‌ها به تنهایی عامل التهاب بازار نیستند

صیادان غیرقانونی ترال در تور قانون/ توقیف شناگران متخلف در هرمزگان ادامه دارد

واکنش تعزیرات به قیمت گذاری خودرو توسط دلالان در فضای مجازی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
از گرانی حبوبات ولبنیات چه خبر؟
-
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عامل تمامی گرانی ها و مشکلات دولت و مسئو لین هستند . هیچ فردی در دنیا به تنهایی نمی تواند عامل برهم زنی نظم عمومی و نظم اقتصادی و ....شود مگر با همکاری و چراغ سبز مسئول و حاکم و ... ما که نمی توانیم کاری انجام دهیم و مسئول یا متخلف را مجازات کنیم ، می سپاریم دست خدا . دیروز تفسیر سوره نوح را می خواندم به یک مورد عجیبی برخورد کردم که برایم جالب بود و تحت تاثیرم قرار داد. قبل از اینکه بلا بر قوم نوح نازل شود ، یک بیماری شیوع پیدا می کندو زنها عقیم میشوند تا از آن به بعد بچه ای به دنیا نیاید. چون قرار است بزرگترها تنبیه شوند و پس از چهل سال بلاها به تدریج نازل می شود و در آخر طوفان سهمگین .کسانی که به بلا گرفتار می شوند بالای چهل سال سن داشته اند و هیچ کودکی به بلا گرفتار نمی شود در زمان کنونی هم شبیه همان زمان شده ،
آخرین اخبار