اجرای دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی در بندرعباس

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس از اجرای دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی در بندرعباس خبر داد.

محمدکریمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت:دومین مرحله رزمایش ضیافت همدلی در بندرعباس آغاز شد.

او افزود:واقفان نیک اندیش این شهرستان با تهیه و توزیع بیش از پنجاه بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی بیاری مستمندان و آسیب دیدگان ازویروس کرونا شتافتند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس گفت: از ابتدای ماه مبارک بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

کریمی هدف اصلی این رزمایش را لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع‌دوستی و مساوات بین زائران و مجاوران عنوان کرد.

او افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مساوات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف اجرای این ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس با اشاره به تامین آذوقه و سبد غذایی نیازمندان گفت در صدد هستیم با تبلیغ همه‌جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومان و مستمندان، خدمت قابل توجهی به اقشار کم برخوردار ارائه کنیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با اینکه ما تحت پوشش کمیته امداد هستیم در شهر بندر عباس هیچ سبد معیشتی به ما داده نشده