استاندار ایلام؛

جان مردم مهم‌تر از درآمد یک کالای غیراستاندارد است/مدیران شهامت اجرای وظایف خود را داشته باشند

استاندار ایلام گفت:جان مردم مهم‌تر از درآمد یک کالای غیراستاندارد است.

جان مردم مهم‌تر از درآمد یک کالای غیراستاندارد است/مدیران شهامت اجرای وظایف خود را داشته باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در نشست شورای استاندارد خواستار شهامت مدیران در انجام وظایف خود شد و گفت: آنچه که قانون برای یک مدیر بعنوان شرح وظایف تعیین کرده را بایست با انگیزه و قدرت بالا در راستای خدمت به مردم انجام داد، اما محافظه کاری مدیران در انجام کار‌های قانونی پذیرفته نیست.

او ادامه داد: اگر مدیر با ترس و لرز در امور قانونی عمل کند کاری از پیش نمی‌برد، مدیر اگر ریگی به کفش نداشته باشد می‌بایست بر اساس شرح وظایف خود در راستای رفع مشکلات مردم با صلابت گام بردارد.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که اگر مدیران پاک باشند با شهامت بیشتر در امر خدمتگذاری مردم ظاهر می‌شوند، تاکید کرد: البته ما به هیچ وجه از مدیرانی که خلاف قانون عمل کنند حمایت که نمی‌کنیم هیچ، بلکه برخورد هم خواهیم کرد، اما اینجا منظور شهامت انجام کار‌های قانونی است که خروجی آن خدمت به مردم است.

استاندار ایلام در ادامه بر تولید کالا‌های استاندارد در استان تاکید کرد و گفت: اگر کالایی استاندارد نباشد اصلا نبایست تولید و مصرف شود و ضمن اینکه از صدا و سیمای استان خواست که تنها به تبلیغ کالا‌هایی که نشان استاندارد دارند بپردازد، اضافه کرد: لازم است کمیته‌ای برای رسیدگی و نظارت بر استاندارد سازی کالا‌های تولیدی در استان تشکیل شود.

سلیمانی دشتکی شرط رقابت کالا‌ها در بازار را منوط به داشتن نشان استاندارد عنوان کرد و گفت: جان مردم برای ما مهم‌تر از درآمد یک کالای غیر استاندارد است و دستگاه‌های متولی در این زمینه بایست به وظایف خود عمل کنند

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.