عبدی افتخاری: فدراسیون اسکی از ساوه شمشکی شکایت می‌کند

رئیس فدراسیون اسکی گفت: من به دلیل ادعای «علیداد ساوه شمشکی» مبنی بر دریافت ۲ میلیارد تومان، از او شکایت می‌کنم.

به گزارش  خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی بیان کرد: فدراسیون اسکی از تمام پتانسل‌های مالی خود برای تیم ملی استفاده می‌کند. علیداد ساوه شمشکی مدعی شده است که من از نایب رئیس فدراسیون ۲ میلیارد تومان پول دریافت کردم، مطمئن باشید به دلیل این ادعا از او شکایت می‌کنم.

او گفت: تیم ملی بالغ بر ۳۰ جلسه تمرین داشته و در ۱۳ مسابقه از اواسط آبان ماه تا اسفند ماه سال گذشته شرکت کرده است. سال ۹۷ که علیداد ساوه شمشکی از تیم ملی برکنار شد، تمام امکانات فدراسیون را به همراه خود برد و پس از آن تمرینات تیم ملی تعطیل شد.

عبدی افتخاری عنوان کرد: من زمانی که در فدراسیون حضور پیدا کردم تغییری در فدراسیون اعمال نکردم به غیر از زمانی که علیداد ساوه شمشکی را از تیم ملی  برکنار کردم. کمیته فنی فدراسیون توانمند است و در طی ۴ سال اخیر  هیچ تصمیمی را بدون مشورت با آن‌ها نگرفته ام. قطعا تمام افرادی که در فدراسیون اسکی حضور دارند بزرگ هستند.

رئیس فدراسیون اسکی اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته فدراسیون اسکی جوانان مستعدی را تربیت کرده است. علیداد ساوه شمشکی در زمان هدایت تیم ملی رضا دربندسری و  طا‌ها شمشکی ملی پوشان اسکی را از تیم ملی بیرون زد. همچنین طا‌ها شمشکی را به خاطر اینکه او از پسرش بهتر  اسکی کرد، کتک زد.

عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی بیان کرد: در مدیریت اسکی هیچ باندی وجود ندارد و به تمام استان‌ها نگاه یکسانی داریم. ما اصلا به هیچ قوم و قبیله‌ای امتیاز خاصی نمی‌دهیم. بسیار خوشحال هستیم که بچه‌های شهرستان هم می‌توانند در اسکی حاضر شوند.

رئیس فدراسیون اسکی اظهار کرد: متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا فصل خوب اسکی را از دست دادیم. میزبانی مسابقات جوانان آسیا را در برنامه داشتیم که لغو شد. فدراسیون اسکی در اوج فعالیت بود که پیست‌ها اسکی تعطیل شد.


بیشتر بخوانید: سُر سُره بازی روی خط سقوط/ با اسکی از انهدام فامیل بازی تا در آمد زایی پول سازی!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار