مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: مردم آگاهی لازم و کافی را در خصوص بیماری کرونا دارند، اما حساسیت آنان نسبت به گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر مهدی میرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت : گمانه زنی‌ها در خصوص ضعیف شدن ویروس کرونا تا کنون اثبات نشده و همچنان شاهد گسترش و میزان مبتلایان به این ویروس هستیم.

اوتصریح کرد: مردم توجه داشته باشند موارد ابتلا به کرونا در منطقه هم‌اینک با روند صعودی در حال افزایش است و موارد نیاز به بستری در بیمارستان نیز در این روز‌ها افزایش به خصوصی داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: راهکار‌های بسیار ساده‌ای برای پیشگیری از ویروس کرونا وجود دارد که با رعایت مواردی از جمله شستشوی دست‌ها با آب و صابون مایع به مدت ۲۰ ثانیه، استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، تردد کمتر به مراکز پر تردد و از همه مهمتر ماندن در خانه راهکار‌هایی است که با رعایت آن‌ها تا حد زیادی در مقابل این ویروس در امان خواهیم بود.

او ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مردم با کادر بهداشت و درمان گفت: تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان در شهرستان چابهار به منظور حفظ سلامتی شهروندان است و تمامی امکانات در این راستا به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار