تکواندوکار جوان گیلانی منتظر آغاز المپیک توکیو

آرمین هادی پور با بیان اینکه هیچ چیز نمی‌تواند انگیزه او را برای رسیدن به خواسته هایش بکاهد گفت: با انجام تمرینات منتظر آغاز المپیک توکیو هستم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرمین هادی پور ،  تکواندوکار المپیکی ایران با بیان اینکه هیچ چیز نمی‌تواند انگیزه او را برای رسیدن به خواسته هایش بکاهد گفت: برای دستیابی به هدفم باید بیشتر صبر کنم.

تکواندوکار جوان گیلانی کشورمان جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آورده، اما او هم مانند سایر ورزشکاران المپیکی جهان روز‌های سختی را سپری می‌کند.

آرمین هادی پور در این خصوص گفت: تمرینات شخصی را انجام می‌دهم و آمادگی ام را در حد مطلوب حفظ می‌کنم تا با آغاز اردوی تیم ملی و پیگیری تمرینات دشوار، با مصدومیت مواجه نشوم.

او، با بیان اینکه تمرینات با نظر فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو و دیگراعضای کادر فنی انجام می‌شود ، افزود: خیلی سخت است که تمرینات به تنهایی انجام شود.

تکواندوکار ملی پوش گیلانی گفت: تعویق المپیک را به فال نیک می‌گیریم، برای رسیدن به هدفم باید یک سال بیشتر صبر کنم، اما هیچ چیز نمی‌تواند انگیزه‌ام را کاهش دهد.

آرمین هادی پور افزود: عاشق ورزش هستم، هدفم فقط همین یک المپیک نیست و از همین حالا برای آینده برنامه ریزی کرده‌ام، می‌خواهم بهترین باشم تا شرمنده زحمات مربیان و تلاش‌های خودم نشوم.

او در خصوص شرایط سختی که کرونا بر جهان حاکم کرده است گفت: از مردم می‌خواهم رفت و آمد‌های غیر ضرروی نداشته باشند تا این روز‌های دشوار به اتمام برسد.

تکواندوکار ملی پوش گیلانی تصریح  کرد: البته کرونا برای من یک خوبی هم داشت، بیش از ۵ سال بود می‌خواستم مدتی از ورزش قهرمانی فاصله گرفته تا کنار خانواده‌ام باشم، اما کرونا موجب شد اکنون حدود ۳ ماه با خانواده‌ام بوده و همزمان تمرین هم داشته باشم.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.