رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد گفت: ۲ هزار ماسک تنفسی در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد تولید شد.

کریم دوخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا با همکاری مربیان و کارکنان و مهارت آموختگان بخش دولتی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ۲ هزار عدد ماسک تنفسی  تولید و توسط نهاد‌های مسئول در دسترس عموم قرار داده است.

او با بیان اینکه ۲ کارگاه فنی و حرفه‌ای در زمینه تولید ماسک بهداشتی فعال است، ادامه داد: این ماسک‌ها با همکاری ۱۴ نفر از مهارت آموزان خانم این شهرستان دوخته شده و روند تولید آن‌ها بر اساس درخواست موجود و مواد اولیه تامین‌شده ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد تصریح کرد: این ماسک‌ها تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد شده و مابقی نیز به صورت رایگان در بین نهاد‌های دولتی شهر گوگ تپه توزیع شده است.

عباسی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی از تولید یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۹۰ ماسک تنفسی در ۳۸ کارگاه دولتی و خصوصی اداره کل خبر داد و گفت: این اداره کل علاوه بر تولید ماسک تنفسی و البسه بیمارستانی، بیش از ۱۰۰ تخت بیمارستانی را تعمیر و ۲۲۰۰ روتختی و روبالشی را نیز تحویل مراکز درمانی داده است.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.