معاون فنی و عمرانی شهرداری قم؛

هزینه ۶۰ میلیارد تومانی در بوستان هزار هکتاری شهر قم

حلوایی زاده گفت: امسال در ۳ بوستان از مجموعه بوستان‌های هزار هکتاری شهر قم، بوستان‌های کوثر،خضر و زائر۶۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پیگیری شهرداری برای تکمیل بوستان هزار هکتاری در جنوب شهر قم گفت: از جمله بوستان‌هایی که داخل طرح بوستان هزار هکتاری بوده می‌توان به بوستان کوثر، بوستان خضر و چند بوستان دیگر اشاره کرد.

حلوایی زاده با بیان اینکه این بوستان‌ها در شهر قم منحصربه‌فرد بوده و فرا منطقه‌ای هستند افزود: بوستان‌های مجموعه هزار هکتاری به جز اینکه وسعت بسیاری دارند، به خاطر موقعیت توپوگرافی می‌تواند بهانه خوبی برای ورزش شهروندان باشند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به قرار گرفتن باغ‌موزه دفاع مقدس در ابتدای بوستان هزار هکتاری شهر قم گفت: پیاده‌روسازی در طرفین این پروژه انجام‌شده و در حال تکمیل روشنایی محوطه هستیم و امیدواریم که کل این کار‌ها امسال انجام شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم  با اشاره به قرارگیری بوستان خضر نبی (ع) حدفاصل بلوار شهید آوینی تا شهدای گمنام خضر ادامه داد: عملیات خاک‌برداری این بوستان تمام‌شده و بعضی قسمت پیاده‌روسازی انجام و سکو‌های نشیمن احداث‌شده است.

به گفته حلوایی‌زاده در کنار تجهیز کارگاه برای انجام کار‌های روشنایی بوستان خضر، فاز نخست بوستان زائر هم در حال پیگیری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تلاش داریم که فازی از این سه بوستان تا پایان شهریور تکمیل شود اضافه کرد: در بوستان زائر که بزرگ‌ترین بوستان این مجموعه محسوب می‌شود، مسیر دوچرخه‌سواری و زمین ورزش‌های مختلف دیده‌شده که به‌صورت فازبندی در حال احداث است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار