اعزام کلیه مشمولان خدمت سربازی از اول خرداد ماه در اردبیل

معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی استان اردبیل از اعزام کلیه مشمولان خدمت سربازی از اول خرداد ماه در استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ حقی، معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: همزمان با سراسر کشور همه مشمولان زیردیپلم، دیپلم و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها دارای برگ آماده به خدمت خرداد ماه ۱۳۹۹ به خدمت سربازی اعزام خواهند شد.

او بیان کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت خرداد ماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: تمام مشمولان باید روز پنج شنبه یکم خردادماه سال ۹۹ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ حقی تصریح کرد: در این دوره از اعزام به خدمت نیز همانند دوره قبل برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزمی که مبتلا به بیماری‌های مزمن آسم، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی هستند، تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

او اظهار داشت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آن‌ها در برخواهد داشت.

معاون نظام وظیفه نیروی انتظامی استان اردبیلگفت: خانواده‌ها در جهت پیشگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامتی خود در روز اعزام جلوی معاونت وظیفه عمومی تجمع نکنند و مطمئن باشند با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراکز تعیین شده اعزام خواهند شد.

سرهنگی حقی افزود: دوره آموزش این دوره احتمالا یک ماه خواهد بود و با توجه به شرایط پیش آمده در کشور امکان اعزام به مرخصی نخواهند داشت و کلیه مشمولان مدارک خود را از جمله برگ واکسیناسیون، کارت ملی، مدارک متاهلی و مدارک ایثارگری پدر را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.