رسیدگی به مشکلات کارگران بندر ماهشهر

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: جلسه فوق العاده فرمانداری شهرستان با موضوع برگشت به کار کارگران و پرداخت حقوق عقب افتاده آن‌ها برگزار شد.

مهرزاد شریفی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه فوق العاده فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با موضوع برگشت به کار کارگران و پرداخت حقوق عقب افتاده فروردین و اردیبهشت ماه مصوب گردید.

او بیان داشت: در این جلسه فوق العاده فرمانداری که با نمایندگان اداره کل بنادر و دریانوردی، اداره کار بندر امام خمینی (ره)و کارگران باتوجه به شرایط تعطیلی شهرستان در محل فرمانداری بندر ماهشهر برگزار شد مسائل مربوط به وضعیت کارگران معترض بررسی و مصوباتی اتخاذ شد.

شریفی افزود: در این جلسه که معاونین اجتماعی و اقتصادی فرماندار شهرستان نیز حضور داشتند پس از گفت و گوی اعضاء حاضر در جلسه و بیان نظرات و پیشنهادات مصوب گردید کارگران اخراجی مجدد مشغول بکار شده و معوقات آنان از سوی کارفرما پرداخت شود.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: ضمن آنکه نسبت به تعیین وضعیت شغلی و نحوه انعقاد قرارداد استخدامی آنان در آینده، مقرر شد کارگروهی متشکل از اعضاء حاضر این جلسه در هفته آینده تشکیل و در کمیسیون کارگری با حضور فرماندار شهرستان تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.