اختلاف نظر در منطقه ویژه اقتصادی؟/ پارس‌جنوبی بلاتکلیف‌ترین تیم لیگ برتری

تیم فوتبال پارس جنوبی برای آغاز دوباره تمرینات با مشکلات زیادی رو به رو است.

اختلاف نظر در منطقه ویژه اقتصادی؟/ پارس‌جنوبی بلاتکلیف‌ترین تیم لیگ برتریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی‌که برخی از تیم‌های لیگ برتری، زمان آغاز تمرینات خود را برای ازسرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم اعلام کرده‌اند، شنیده می‌شود که بازیکنان تیم فوتبال پارس‌جنوبی به دلیل دریافت نکردن مطالبات شان، که بیش از ۵ ماه از آخرین پرداختی‌ها می‌گذرد، تمایلی به آغاز تمرینات ندارند.

تغییرات کلان در مدیریت منطقه ویژه اقتصادی گمانه‌زنی‌هایی را درباره تغییر مدیریت باشگاه پارس‌جنوبی به وجود آورده بود، اما صحبت‌های اخیر مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی عملا وجود برخی اخلاف نظر‌ها را در این مجموعه نشان داد. طبق اعلام مدیرعامل جدید منطقه ویژه، ابتدا باید گزارش عملکرد و هزینه‌های باشگاه پارس جنوبی آماده و سپس در خصوص کمک به این باشگاه نفتی تصمیم‌گیری شود. مراد مرادی به‌ عنوان سرپرست باشگاه چند ماهی است که فعالیت می‌کند اما او که به صورت همزمان رئیس دفتر مدیرعامل سابق منطقه ویژه بود، حالا موانع زیادی برای برطرف کردن مشکلات تیمش دارد.


بیشتر بخوانید:  نوری به کمیته انضباطی باشگاه پارس جنوبی احضار شد


درحالی‌ که تیم‌های لیگ برتری به زودی تمرینات خود را آغاز خواهند کرد، اما هیچ خبری مبنی بر آغاز تمرینات پارس‌جنوبی وجود ندارد و نگرانی مهم هواداران و مسئولان این تیم، نداشتن زمین تمرین است. پارسی‌ها به دلیل بدهی دیگر اجازه اسکان در مجموعه ورزشی بانک‌ملی را ندارند و باید دید در آینده چه تصمیمی برای این تیم جنوبی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار