ناتوانی مجموعە دستگاه‌های دولتی در‌بیان عملکرد خود

استاندار کردستان به صراحت گفت که دستگاه‌های دولتی در بیان عملکرد و دستاورد‌های خود به جامعه ناتوان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این مناسبت گفت: در استان کار‌ها و اقدامات بزرگی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و اقتصادی انجام شده، اما این اقدامات به درستی به جامعه منتقل نشده است.

او با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها نباید صرفا در امور روزمره و خبرنویسی خلاصه شود، گفت: بزرگترین نقش روابط عمومی انتقال نقاط ضعف سیستم به مدیر مربوطه و در جهت اصلاح امور است.

مرادنیا ضمن تاکید بر این مورد که روابط عمومی خود باید جایگاه مناسب خود را پیدا کنند و در غیر این صورت نمی‌توانند رسالت خود را به درستی انجام دهند، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها را مورد توجه قرار دهند و در کنار آن روابط عمومی نیز خود را به روز و کارآمد کنند.

استاندار کردستان بیان دستاورد‌های نظام و دولت جهت امید آفرینی در میان مردم را حایز اهمیت برشمرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با بهره گیری از روش‌های مختلف اطلاع رسانی این دستاورد‌ها را از مجاری مختلف بازنشر کنند تا مردم از آن کاملا مطلع شوند.

مرادنیا ضمن گله مندی و انتقاد از برخی افراد و جربان‌ها که در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی می‌کنند، گفت: از یک طرف مورد انتقاد قرار می‌گیریم که در استان سرمایه گذاری نمی‌شود و وقتی افراد سرمایه گذار پیدا می‌شوند بر سر راه آن‌ها موانع بسیاری ایجاد می‌کنند.

او اضافه کرد: از رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌خواهم در بخش سرمایه گذاری به مردم اطلاع رسانی درست داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.