برنامه‌های روز قدس اصفهان در قالب ۱۰ پویش‌ مجازی اجرا می‌شود

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان گفت: برنامه‌های روز جهانی قدس در این استان به دلیل محدودیت‌های موضوع بیماری کرونا در قالب ۱۰ پویش در فضای مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حسن بابایی دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان افزود: با توجه به ضرورت گرامیداشت روز جهانی قدس و محو اسراییل و صهیونیست‌ها به عنوان فلسفه اصلی انقلاب اسلامی، این موضوع در فضای مجازی استان دنبال می‌شود.

او اضافه کرد: بر این اساس پویش‌هایی با عنوان "من یک فلسطینی‌ام" به شکل ارسال تصاویر با چفیه و پرچم فلسطین، "سلام بر قدس" تصویری بصورت نقاشی و برای رنگ‌آمیزی، "نامه به یک کودک فلسطینی"، "ساخت ماکت بیت‌المقدس" و "شعر مقاومت" به صورت ارسال متن و ماکت و شعر اجرا می‌شود.

 


بیشتربخوانید:مراسم روز قدس همزمان با برگزاری نمازجمعه و قرائت قطعنامه برگزار می‌شود



مسوول هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: همچنین پویش‌هایی با عنوان "فریاد مرگ بر اسراییل" با ارسال فیلم سردادن این شعار توسط افراد، "منبر آسمانی" ارسال منبر‌های سه دقیقه‌ای توسط مبلغان با موضوع فلسطین، "مسیر اصفهان تا فلسطین" ارسال تصاویر پشت نویسی و یا نصب عکس بر شیشه خودرو‌ها با موضوع فلسطین، "صدور بیانیه روز قدس" ارسال بهترین بیانیه و "عکس ماندگار" ارسال عکس سال‌های گذشته از شرکت در راهپیمایی روز قدس راه‌اندازی می‌شود.

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان گفت: همچنین پویش ملی در فضای مجازی با هشتک "از کرونای ۹۹ نمی‌ترسیم، ترسناکترین کرونا ۱۹۴۸ است که اسراییلی‌ها به فلسطین آمدند" راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام بابایی، امضای طومار الکترونیکی برای آزادسازی بیت‌المقدس را از دیگر برنامه‌های استان در فضای مجازی برشمرد.

او با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز جمعه به مناسبت روز قدس گفت: مسابقه‌ای در فضای مجازی در عید فطر از متن سخنرانی ایشان طراحی می‌شود.

قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان نزدیک به پنج سال است که با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی بین طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه استان تشکیل شده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار