سخنگوی دستگاه قضا مطرح کرد؛

حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ ۳۸ سال حبس برای ۲ نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا

اسماعیلی درباره جزئیات صدور حکم برای تعدادی از متهمان اخلال در نظام اقتصادی کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در بیست و ششمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه نگاه ویژه‌ای به دیوان عالی کشور در سال گذشته داریم که به عنوان عالی‌ترین مرجع قضایی کشور در آنجا قضات با سابقه و پیشکسوتان دستگاه قضا به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

وی گفت: در سال گذشته ۷۱ هزار پرونده رسیدگی شد که عملکرد سال ۹۸ دیوان عالی کشور ۲۰ درصد بیشتر از عملکرد سال ۹۷ بود، یعنی قضات عالی مرتبه دیوان عالی کشور پا به پای قضات جوان در کار جهادی کار کردند.

سخنگوی دستگاه قضا بیان کرد: سال گذشته بیش از ۷ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷ رسیدگی شد و امروز درباره این پرونده‌ها موضوع مسن نداریم، در راستای اعمال ماده ۴۷۷ در سال ۹۵ یک هزار و ۵۰۰ پرونده، در سال ۹۷ یک هزار و ۴۴۶ پرونده، اما در سال ۹۸ و آغاز سال ۹۹ یک هزار و ۹۳ پرونده رسیدگی شد، یعنی ۶ برابر سنوات قبل به پرونده‌ها رسیدگی شده و این یعنی کار ویژه که دیوان انجام داده است.

اسماعیلی بیان کرد: همچنین هیئت‌های نظارتی از سوی دیوان عالی کشور به استان‌هایی همچون کرمانشاه و ایلام فرستاده شدند و ۴۳۰ شعبه دادگاه و اجرای احکام توسط قضات مورد بازرسی قرار گرفتند و ۱۲۰۰ پرونده هم بازرسی شدند.

وی با اشاره به مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم و تا فساد باشد مبارزه ما ادامه دارد.

سخنگوی دستگاه قضا درباره حکم پرونده‌ای در شعبه دوم ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی که منتهی به رأی شد، گفت: در یک پرونده که بیش از ۵۰ متهم داشت کیفرخواست برای ۴۳ نفر صادر شد و در دادگاه ۳۴ نفر از اخلال کنندگان محکوم شدند.

حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش

اسماعیلی درباره حکم تعدادی از متهمان پرونده مذکور تصریح کرد: «وحید بهزادی» و همسرش «نجوا لاشیدایی» به جرم اخلال کلان در بازار ارز از طریق ثبت سفارش صوری در نظام توزیعی نیازمندی عمومی کشور و پیش خرید ۶۷۰۰ خودرو و ۲۴ هزار و ۷۰۰ سکه تمام و یکصد کیلو طلا به اعدام محکوم شدند، البته این حکم قابل تجدید نظر خواهی است.

حکم اعدام برای سلطان خودرو و همسرش/ ۳۸ سال حبس برای ۲ نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا

وی افزود: در این پرونده مهدی جمالی مدیر عامل سابق سایپا به ۷ سال حبس، رضا تقی زاده معاون سابق بازاریابی سایپا به ۱۵ سال حبس، محمد عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی خودرو به ۶۱ ماه حبس، فریدون احمدی نماینده مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی خودرو به ۶۱ ماه حبس، حسین هشترودی رئیس سابق حراست کل سایپا به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیعی به ۶۱ ماه حبس محکوم شدند.

رأی دادگاه ۲۱ نفر از متهمان پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده اخلال در نظام ارزی دیگری که ۲۱ متهم داشت، حسن خویی به اتهام اخلال در نظام ارزی و قاچاق ارز به میزان بیش از ۱۰ میلیون دلار به ضبط مبالغ و ۳ سال حبس و جزای نقدی دو برابر اموال تحصیل شده محکوم شد.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین رسول قنادی به ۴ سال و ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی ۲ برابر اموال به دست آورده و ضبط ارز مکشوفه، فرزاد اصغر زاده به ۳ سال حبس و پرداخت جزای نقدی، امیر سوقانی به ۳ سال حبس و جزای نقدی دو برابر اموال تحصیل شده محکوم شدند.

وی افزود: در یک پرونده دیگر که همچنان دادگاه آن در حال برگزاری است، از اموال متهم ۹ میلیون دلار مطالبه بانک پارسیان مسترد شده است.

سخنگوی دستگاه قضا تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده نیز مشخص شد که بانک صادرات ۶ هزار میلیارد تومان مطالبه از این فرد داشته است که اعلام نکرده بودند، این مطالبه از اموال شناسایی شده پرداخت شد.

اسماعیلی گفت: بانک ملت نیز ۹۳ میلیون دلار مطالبه داشته که تا امروز ۹۰۰ میلیارد تومان از این بدهی از طریق انتقال سهام متهم پرداخت شده است.

حکم تخلیه برای تمامی قراردادهای اجاره‌ای که موعدشان گذشته صادر نمی‌شود

وی در پاسخ به سوالی درخصوص بخشنامه رئیس دستگاه قضا درباره حکم تخلیه مستأجران گفت: به همه واحد‌های قضایی ابلاغ شده است که درباره تمام قرارداد‌های اجاره‌ای که موعد اجاره گذشته نه حکم تخلیه‌ای صادر  و نه حکمی اجرا شو؛ این دستور لازم الاجراست و تخلفی در این رابطه به ما گزارش نشده است و به آن مواردی که در رسانه‌ها منعکس شد، رسیدگی کردیم و متوجه شدیم که با احکام قضایی نبوده، بلکه درباره منازل سازمانی بوده است که آن هم تأکید کردیم باز هم صبر کنند.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در ارتباط با تعیین تکلیف وضعیت زندانیان به مرخصی رفته گفت: بخشنامه جدیدی صادر شد و تکالیف گرده‌های مختلف زندانیان مشخص شد و عده‌ای از زندانیان مرخصی پایان حبس و عده‌ای آزادی مشروط گرفتند و احتمال دارد تعدای مشمول عفو شوند و عده‌ای هم به لحاظ نوع جرمی که انجام دادند و سوابقی که دارند، باید به مرور برابر برنامه زمانبندی شده و به لحاظ نوبت دهی و اقدامات مختلف پزشکی به زندان باز گردند.

اسماعیلی با اشاره به استقلال کانون وکلا و نظارت بر آن‌ها گفت: بار‌ها اعلام کردیم که به قوانین احترام می‌گذاریم و معتقدیم همه باید به قانون احترام بگذراند، اما قوانین ما پراکنده است و نمی‌شود به یک قانون توجه کنیم، اما سایر قوانین را نادیده بگیرم.

وی ادامه داد: در تحول نظام اقتصادی و کارآمدی آن و سلامت مجموعه نیازمند سلامت، کارآمدی و تحول و ساماندهی حوزه‌هایی هستیم که شانه به شانه قوه قضاییه کار می‌کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: عدالت زمانی اجرا می‌شود که هم در حوزه قضا و هم در حوزه وکالت و کارشناسی ساماندهی جدی انجام دهیم و نظارت قانونی نسبت به همه آن‌ها اعمال شود و قوه قضاییه حتما نظارت را اعمال می‌کند و تکلیف جدیدی به قوه قضاییه به موجب قانون بودجه ابلاغ شد تا سامانه‌ای ایجاد کند که همه وکلا قرارداد‌های مالی خود را در آنجا ثبت کنند و در اختلاف وکلا و موکلان مبلغ ثبت شده در سامانه ملاک است و باید مالیات پرداخته شود.

اسماعیلی تصریح کرد: اصلاح تعرفه وکلا و کارشناسان صادر و ابلاغ شده و در بخش مربوط به وظیفه قضات نسبت به وکلا و کارشناسان رئیس دستگاه قضا دستور دادند تا اقدامی جدی شود و چون آیین نامه فعلی استقلال وکلا روز آمد نیست باید متناسب با شرایط روز مورد بازبینی قرار گیرد و بار‌ها اعلام کردیم که از نظر حقوقدانان و وکلا استقبال می‌کنیم و با حفظ استقلال آن‌ها حتما این گام برداشته می‌شود.

تجدید نظر در تعداد سکه های پیش پرداخت مهریه

وی با اشاره به افزایش قیمت سکه طی چند روز اخیر بیان کرد: نوسانات قیمت سکه اولین بار نیست که رخ می‌دهد. ما در هر مرحله سعی کردیم وظایف خود را انجام دهیم و درون قوه در مقاطع قبلی اعلام کردیم که در تقسیط مهریه بانوان، میزان تعداد سکه‌هایی که برای پیش پرداخت در نظر گرفته شده با توجه به قیمت جدید نیازمند تعدیل است و در صورت تقاضای زوج حتما تعدیل مجدد صورت گیرد و پرونده‌های متعدد هم مورد رسیدگی قرار گرفته است و این سنت جاری قوه قضاییه در تعیین میزان اقساط مهریه است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور طبیعی متولی افزایش قیمت بانک مرکزی و دولت است؛ ما به عنوان قوه قضاییه با تمام توان آماده‌ایم که برای قیمت سکه وارد میدان شویم، آن جایی که نیاز بوده مفسدان را شناسایی کردیم و با تعزیرات همکاری داشتیم. این مطالبه گری ما ادامه دارد و از انجام وظایف خود کوتاه نمی‌آییم تا بازار ساماندهی شود.

اسماعیلی گفت: بار‌ها اعلام کردیم که از آمران به معروف و ناهیان از منکر و گزارش دهندگان فساد به دستگاه قضایی تقدیر و تشکر و حمایت می‌کنیم؛ از مطالبه گری‌هایی که اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان از بخش‌های حاکمیتی دارند استقبال می‌کنیم، البته همان طور که مقام معظم رهبری در ملاقات با دانشجویان فرمودند معتقدیم مطالبه گری باید با موازین قانونی باشد تا موجبات سوء استفاده بدخواهان نظام را فراهم نکند. ما در امر به معروف و نهی از منکر به موضوع فساد توجه داریم و اینکه فساد کننده چه کسی است، اهمیت ندارد.

وی افزود: این گزارش باید اتقان داشته باشد و ابتدا به مراجع قضایی گزارش داده شود و اگر قرار است در فضای رسانه‌ای منتشر شود، حتما بر پایه اخلاق باشد. ما گزارشاتی را از شما خبرنگاران داشتیم، اما به کسی اتهام زده نشد و آبروی کسی برده نشد، بلکه موضوع فساد برملا شد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و واحد‌های استانی ما افرادی را مورد تشویق قرار دادند و خبرنگارانی را که با رعایت قوانین فساد را گزارش می‌دهند، مورد حمایت قرار می‌دهیم.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در استان گلستان ۳۰ سال پیش در سفر معاون وزیر و مسئولان منابع طبیعی به آن استان، به جمعی از قضات آن زمان که اکنون دیگر قاضی نیستند زمین‌هایی واگذار شد و سال گذشته بنابر گزارشات اعلام شد که زمین‌های منابع طبیعی به اشتباه واگذار شده و تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ داشته‌اند و ما هرجا کاری به ناحق انجام شده باشد آن را پس می‌گیریم و ماده ۴۷۷ پذیرفته شد و شخص رئیس قوه قضاییه حکم قبلی را خلاف قانون دانست.

زمان دادگاه «رامک خودرو» و «مفتاح رهنورد» مشخص شد

اسماعیلی درباره پرونده خودرویی مفتاح رهنورد گفت: این پرونده با داشتن بیش از ۱۶۰۰ شاکی در دادسرا کیفرخواست خورده است و در حال رسیدگی است و تأکید بر آن شد تا به زودی رسیدگی شود و ۲ تیر ماه وقت رسیدگی آن تعیین شده است.

وی درباره پرونده رامک خودرو گفت: به پرونده رامک خودرو نیز رسیدگی شده است و اخیرا در بخش دوم آن با ۶ هزار شاکی، پرونده به دادگاه ارسال شده و از ۱۹ خرداد وقت رسیدگی خورده است.

احتمال برگزاری دادگاه طبری در اواخر خرداد

سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده طبری گفت: در پرونده طبری متأسفانه در لحظه آخر مهلت اعلام نظر وکلا در خصوص پرونده، هر ۲ وکیل استعفا دادند تا برگزاری جلسه دادگاه به تأخیر بیفتد. دادگاه طبری قرار بود ۳۰ یا ۳۱ اردیبهشت برگزار شود، اما اکنون با استعفای وکلا، متهم ۱۰ روز فرصت دارد تا وکیل جدید انتخاب کند و آن‌ها نظر خود را اعلام کنند. به متهم گفتم ظرف ۱۰ روز وکیل انتخاب کند در غیر این صورت وکیل تسخیری برای او انتخاب می‌شود. پیش بینی می‌کنیم دادگاه در دهه دوم یا سوم خرداد برگزار شود.

بازداشت یک نفر در پرونده هواپیمای اوکراینی

وی درباره پرونده سقوط هواپیما اوکراینی گفت: این پرونده در حال بازرسی است و عدد آن موجود نیست، اما تعدادی از خانواده جانباختگان اعلام شکایت کردند و یک نفر در این پرونده بازداشت است و وزارت راه و شورای عالی امنیت ملی باید درخصوص جعبه سیاه هواپیما نظر تخصصی دهند و به محض برطرف شدن نواقص رسیدگی ادامه پیدا می‌کند.

اسماعیلی درباره شورای حل اختلاف فرهنگ رسانه گفت: این شورا ایجاد شده و صلاحیت حقوقی و کیفری دارد. بخشی از آن ناظر به اختلاف طرف‌های قرارداد در خود شورا و پرونده‌های کیفری قابل گذشت است که به شورای حل اختلاف برای صلح و سازش فرستاده می‌شوند و برخی از اتهامات فرهنگ و رسانه قابل گذشت نیست که جرایم غیر قابل گذشت قابل طرح در شورای حل اختلاف نیستند.

بحث وجود باند و جرایم سازمان یافته درباره خرید و فروش نوزادان مطرح نیست

سخنگوی دستگاه قضا درباره خبر خرید و فروش نوزادان گفت: خبر خرید و فروش نوزادان در حدی که رسانه‌ای شد مبالغه آمیز بود. اصلا باند و جرایم سازمان یافته و خرید و فروش جمع زیادی از نوزادان نبود. موضوع از بخش‌های مختلف بزرگنمایی شد، این یک مورد خاص در یک استان بود که در خود بیمارستان قرار گذاشته بودند، اما هوشیاری حراست بیمارستان باعث برملا شدن این موضوع شد. ۳ متهم در این پرونده بازداشت شدند و در ماه‌های اخیر به مورد دیگری در کشور درباره خرید و فروش نوزاد نرسیده ایم.

اتمام حجت دستگاه قضا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

قوه قضاییه درباره بازداشت یک استاد دانشگاه گفت: اصلا دستگیری در دانشگاه انجام نشده است و با کسانی که شایعه سازی می‌کنند چه باید کرد؟؛ بازداشت یک استاد در دانشگاه شایعه است و علت حضور ضابطان قضایی در دانشگاه این بود که متهم اعلام کرد اسناد و مدارک مجرمانه را در کشوی میز خود در دانشگاه نگه می‌دارد و برای دستیابی به این اسناد و مدارک به اتاق فرد در دانشگاه رفتند.

وی افزود: وقتی فرد می‌گوید اسناد در کشوی او در دانشگاه است، باید مراجعه کرد تا اسناد را برداشت.

اسماعیلی درباره بیمه مشمولان کرونا و اعلام آن‌ها برای شکایت در دیوان عدالت اداری گفت: توصیه ما به وزارت کار این است که قبل از قضایی شدن موضوع بیمه مشمولان کرونا و قبل از مطالبه افراد ضعیفی که بیکار شده‌اند به وظیفه قانونی خود عمل کند و نسبت به پرداخت حقوق قانونی این افراد اقدام شود. ما هم همزمان و همراه با این اقشار آسیب پذیر جامعه از وزارتخانه مطالبه می‌کنیم که بیمه افراد پرداخت شود و امیدواریم پرونده قضایی تشکیل نشود، اما اگر آن‌ها قصور کنند و شکایتی انجام شود، ما اعلام کردیم پرونده کثیر شاکی را سریعا رسیدگی و خارج از نوبت رسیدگی می‌کنیم.

سخنگوی دستگاه قضا درباره دستور قوه قضاییه برای مبارزه با قاچاق کالا گفت: وجود کالای قاچاق در سطح گسترده در یک برآورد جمعی حکایت از آن دارد که در مبارزه با قاچاق موفق نبودیم، البته متولی اصلی پیشگیری از قاچاق کالا گمرکات، ضابطین دستگاه قضا و ستاد مبارزه با قاچاق کالا است. ما در پرونده‌های قضایی تشکیل شده معتقدیم که خوب عمل کرده‌ایم، اما نمی‌توان گفت پرونده‌ای تشکیل شد و ما خوب عمل نکردیم. بر اساس آنچه قانون گفته قوه قضاییه در قاچاق سازمان یافته وارد عمل می‌شود و نظارت بر قاچاق‌ها بر عهده تعزیرات است، اما با شناسایی گلوگاه‌های قاچاق حتما بازنگری جدی در شیوه مبارزه با قاچاق ضرورت دارد و هم ساختار مبارزه با قاچاق و هم رفتار یکایک سازمان‌ها و نهاد‌ها باید اصلاح شود.

قیمت گذاری وظیفه اصلی و ذاتی دولت است

وی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا درباره نظارت بر قیمت گذاری‌ها گفت: بحث قیمت گذاری وظیفه اصلی و ذاتی دولت است و باید در حوزه‌هایی که نیازمند قیمت گذاری هستند حتما انجام شود. ما در این قصه ابتدا از بخش‌های مختلف مطالبه داریم، زیرا واحد‌های نظارتی متعددی در دولت برای این موضوع تشکیل شده است. برنامه قوه قضاییه آن است که از دستگاه‌ها مطالبه کند تا وظایف خود را انجام دهد، از سازمان بازرسی می‌خواهیم که از مراجع مختلف بازرسی کند و در صورت تخلف گزارش دهد. همین سازمان گزارش داد که چرا وزارت صمت شورای رقابت را کنار گذاشت و دولت بپذیرد که این شورا مداخله کند و همین پیگیری اولیه بازار خودرو را نشان داد.

وی افزود: اگر بخش‌های مختلف وظیفه خود را انجام دهند و بازار حالت افسار گسیخته نداشته باشد، مشکلاتی به وجود نمی‌آید.

تأیید حکم قطعی ۷ سال حبس برای شهرام جزایری

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره محکومیت شهرام جزایری گفت: خبر صدور حکم برای شهرام جزایری در حوزه فرار از کشور و کلاهبرداری او صحیح است و او محکوم شده است و ۷ سال حبس که اشد مجازات است، اجرایی می‌شود. این حکم در دادگاه بدوی صادر شده و در دادگاه تجدید نظر هم تأیید شده است.

اسماعیلی درباره کمک به زندانیان ایرانی در سایر کشورها گفت: وقتی شهروندان ما در زندان‌های کشور‌های دیگر هستند، ایجاب می‌کند که ما هم به ازای تلاشی که انجام می‌دهیم مساعدتی برای اتباع سایر کشورها داشته باشیم، به همین دلیل برای کمک به هموطنان بی گناه در سایر کشور‌ها از مساعدت‌های قضایی مضایقه نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید: ردپای تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس در پرونده‌های خودرویی/ ارتباط با منافقین و قصد عملیات تخریبگرایانه در تهران اتهام ۲ دانشجو

بیشتر بخوانید: شگرد مخوف متهمان برای طلبکار شدن از بانک سرمایه/ گران‌نمایی زمین‌های برهوت و تصاحب املاک مرغوب بانک


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۹:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حکم سه سال و 7 حبس زندان برای اینا خیلی کمه خودم حاضرم خلافی به این بزرگی کنم بعد 7 سال برم زندان چون اگه تا آخر عمرم کار کنم نیم درصدش هم کار نمی کنم تازه زندان ورزش و ملاقاتی بسمه تا بیام بیرون بعدحالشو ببرم باید ریشه ای قانونی برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام ودورود برسبازان گمنام که ازاین مرز وبوم بدون هیچ چشم داشتی ازروزاول که سرزمین ایران بنا شد دفاع کردن ...تورو خدا به هم دیگه به ضعیفان ونیازمندان کمک کنید نگذارید این انقلاب بدست نااهلان ودشمنان این سرزمین وملت بیافتد چرا اینقدر دزدی چرا اینقدر یی تعصب به این انقلاب وکشور شدین ماکه هرموقع کسی بخواد به وطنمون دست درازی بکنن ازجانمون مایه میذاریم تورو خدا ابروی بزرگان این سرزمین را جلوی ببگانگان نبرید... مابرای خاک ایران خون دلها خورده ایم ومن اله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقا سلطان سکه هم چند سال پیش اعدام شد، پس چرا سکه دوباره گرون شد، واقعا چه ربطی داره هی همش اینو و اون رو اعدام میکنید، خوب پس چرا قیمتها به حالت قبلی برنمیگرده اعدام چه سودی برای ملت داره
اصلا این آقا و خانم چطوری تونستن این همه ثبت نام کنن بعد چرا ما نتونستیم بدونه ثبت نام کنیم
بجای اعدام کردن قانون رو اصلاح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دم قوه قضاییه گرم ان شالله اعدام در ملع عام ما منتظریم به امید ایرانی سالم و پاک دزدان باید بفکر فرار یا اصلاح باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سلاطین رو از بین می برین چرا هیچ تاثیری رو قیمت ها نداره ؟؟!!
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چون کسی که اعدام میشه همون کسی نیس که مقصره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان قیر سلطان سکه اعدام شدند به حال مرئدم فقیر فرق کرد تا سلطان ماشسین اعدام شود ؟ ؟ اینقدر سرماایه دارند که برای خانواده هایشان مسئله نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخی خدا مرگم بده ، من با ۲۷ سال سابقه کار تا حالا نتونستم ی ماشین صفر بخرم ، اونوقت این بی پدر و مادرا چطور این همه خودرو و طلا خریدن؟
دولت تزویر و ناامید، اینه عدالت، اینه مساوات،
اگه چندین سال پیش این مفسدان اقتصادی را اعدام میکردید
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۰۵:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر انکه هست گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لعنت بر مفسدین باید سنگ سار بشن تا عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشا روند فساد زدایی با تمام قدرت ادامه پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
Rahim farji
۰۲:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام به نظربنده اصلآنبایداعدام کنن بایدتمامی اموال آنها هرچه که دارندحتی منزل مسکونیشان رابین مردم نیازمندتقسیم کنن وآنها رابایک دست لباس درخیابان رهاکنند به خودی خودخدشان اعدام میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۰۲:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این چه حکمی که اعدام ولی قابل تجدید نظر عجب عدالتی که اینجوری با ظلم و فساد میجنگه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سنگسارشون کنید اینا با اختلاص و دزدیشون به اقتصاد کشور ضربه زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسعولین خائن را اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
محاکمه فانتزی فایده نداره, زندگی مردم بر اساس کد ملی, کد بیمه و.... روی دایره است, معلومه که خیلی از مردم زیر خط فقر هستند. مال و ثروتی را که از محتکرها و لامذهب ها مثل سکه و خودرو و انواع کالاها را که میگیرید, انصافا جلوی دوربین به همین مردم که زیر خط فقر هستند اهدا کنید و مفت خورهای محتکر را که سربازان و پیش قراولان شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل هستند را ریشه کن کنید. بازار مسکن را سامان دهید تا حباب های چنصد میلیونی آن از بین برود, مردم خیلی تو فشارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خبر اعدام مفسدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جلوی قاچاق کالا را بگیرید تا تولیدکنندگان نفس بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان حبوبات کی دستگیر میشه؟ در عرض یک ماه دوبرابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
38 سال یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقا من خودم مال باخته پرونده ارزی بانه هستم شکایت کردم شکایتم رو قبول نکردن ......اینا چی میگن کدوم حبس کدوم اعدام..... زندگیه من و صدها نفر مثل مت رو نابود کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان ها رامي كشند ، قيمت ها همچنان بالا مي رود و مافيا ها همچنان استوار تر مردم را نااميد ميكند ،.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا برعکس عمل میکنید اگر میخواهید فساد در سیستم پاک بشه دو نمایند ه اعدام وهر مسولی در هر پستی فساد کرد اعدام باید بشه چون باعث اعتیاد مردم دزدی در جامعه طلاق فروش اعضای بدن کودکان کار تمام اینها بخاطر فقر است وفقر با دزد بودن مسولان به وجود می اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه تجدید نظری اعدام حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قبل اعدام خوب زجرکش کنیدشون بعد اعدام. حیفه یهو راحت بشن. هرچند اون دنیا بدتر از اینا در انتظارشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کی ایشالا اعدام میشن یکم دلمون خنک بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا به جای اونا نمیشه منو اعدام کنید
دوست ندارم خودکشی کنم و گناه برام ثبت شه ولی خیلی دوست دارم از این مملکت گل و بلبل رهایی بیابم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا یکی به من بگه این جانوران این همه پولو میخوان واسه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس از اعدام سلطان سکه و گذشت هفته ای گفتند که اصلا سکه ای در کار نبوده است !!!ایا در این مورد هم احتمال انکار وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان خودرو کسی نیست که ۶۷۰۰خودرو از سایپا پیش خرید کرده است.
سلطان خودرو کسی است که اجازه میدهد یک نفر ۶۷۰۰خودرو پیش خرید کند و با سود آنچنانی بفروشد.
سلطان خودرو آن دستی است که گزارش تحقیق و تفحص از خودروسازان را دستور کار آخر مجلس قرار میدهد تا قرائت نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر وقت اعدامش کردن بعد ا ما باور میکنیم که هنوز م به فکر مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اولین کسانی که باید دادگاهی شوند کل دولت هست وگرنه تمام این سلطانها بی اجازه دولت هیچ کاری انجام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان خودرو اعدام میشه خیلی هم عالی تادرس عبرتی برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط اعدام.ـ
فقط اعدام
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این مفسدان اقتصادی مثل گلوله های یک خشاب پر هستند . یکی که اعدام میشود و میرود ، بعدی جایش را میگیرد ... تا ابد وضع همین خواهد بود ... وای بر مسولین نادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من شخصا با حکم اعدام مخالفم

وقتی با کشتن اینا قیمت کاهش پیدا نمیککنه پس این همه خرج حقوق و کارمند و قاضی و ابدارچی برای دادگاه دادن اشتباهه
این همه خرج کن یه جکم بده فلانی اعدام بشه
اخرش چی؟
تاثیرش؟

وقتی تاثیری روی اقتصاد نداره پس اعدامشون هم رسما بی فایده س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حداقل دلمون ک خنک میشه تو هم محتکری نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
و باز هم پروژه سلطان سازی
باز هم همه چی تقصیر سلطان بود
باز هم حکم اعدام

باز هم ادامه گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حداقل حکم مدیران باید اعدام باشد قوه قضاییه بسیارظعیف عمل میکند 67000ثبت نام خودرو ولی حکمی بسیارابتدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این اعدامها هیچ فایده ای برا مردم ندارد ،هیچ تاثیری هم نداره، اونیایی که تونستن ۶۷۰۰خودرو برا این آقا خانم ثبت نام کنه باید اعدام بشه ،دستهای پشت پرده که این مملکت و داره نابود میکنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سردار آسمانی
۲۱:۲۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینها متخلفانی بوده اند که پول و زور آنها رافریفته بود و به خاطر جیبشان ملت را به وضع درآوردند..
اما سلطان سکه و طلا و خودرو نیستند! بلکه سلطان خودرو آن مسئولی است که 6700 خودرو را به اینها داده است.سلطان طلا وآن مسئولی است که این اندازه طلا را در اختیار این دو زن و شوهر قرار داده!
از زحمتکشان باشگاه خبرنگاران خواهش میکنیم صدای ما را به گوش قوه قضائیه و جناب رئیسی عزیز برسانید و بگویید دل ما مردم زمانی خنک خواهد شد که بشنویم عامل اصلی این گرانی ها و فساد و سلاطین اصلی خودرو و سکه و طلا ودلار اعدام بشوند.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اموالشون رو بین همه مردم پخش کنید به هرکس ۱۰ هزار تومنم برسه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۲۱:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تشکرویزه میکنم از اقای رئیسی وهمکارانش امیدوارم همیشه سلامت باشید وخداکنه همه ی اختلاسگراه وکلاهبردارهاکلاهمه ی مجرم هارو دستگیروبه اشدمجازات محکوم کنید واقعا ماکشورومردم خیلی خوبی داریم به خداهیچ جامثه کشورخودمون ومردمانمان نمیشه اگراین مجرم هابگذارند امیدوارم همیشه کسی که خلاف میکنه درهرجاوسمتی باشه تاوان سختی ببینه وخداکنه مسئولین دیگه ازشمایادبگیرنداقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
منه بدبخت چهار ساله یک ماشین پراید نتونستم ثبت نام کنم .اونوقت ایشون....


به نظرم کمترین مجازات واسشون اعدامه . و هرچه زودتر باید اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا با پشت پرده ها کار ندارید
واین جوون را اعدام می کنید
منشا فساد را کور کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا بررسی شود که چگونه ایشون توانسته هزاران خودرو ثبت نام کنه. پس ایراد از بالاهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کشور تبدیل شده به یک دادگاه بزرگ ... کشور بی در و پیکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیزی که همیشه جالبه اینه که این دادگاه ها و حکم ها هیچ سودی به حال مردم نداره

شما میگین عامل احتکار و گرونی رو دستگیر کردین
بعد محاکمه کردین

خب؟
قیمت اومد پایین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
در کدام یک از دستگیری ها قیمت ها برگشت؟ این ها همه فیلم هستش.
Iran (Islamic Republic of)
شکیبا
۱۹:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
داستان قشنگی بود شب واسه خواب دخترم تعریف میکنم.به عنوان قصه شب.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اعدام شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدیرلن فاسد دولت را چرا اعدام نمی کنید یا اون آقایxکه زن خودش روکشت
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۹:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی سلطان سکه رو اعدام کردند قیمت سکه سه و نیم میلیون تومان بود ولی الان سکه هفت میلیون تومان شده.بیچاره آدمهای اشتباهی که محکوم به اعدام شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ربطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ربطی به افزایشش داره
مگر کسایی بخوان ربطش بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این پرونده ها پیشانی فساد هست و در سایر مفاسد و جرایم قطعاً تاثیر گذار باید قاطعیت بیشتر باشه و حکمی که اعدام زدن همون اجرا بشه تا عبرت برای کسایی که هوای خلاف دارن بشه
Germany
ناشناس
۱۹:۱۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه رسانه های معاند این خبر رو سر خط کردن نه بخاطر پوشش مجازات مفسدان بلکه میدونن فردا اعلام میشه حکم اعدام تبدیل به حبس شد. و اون موقع ازش استفاده می کنن علیه قوه قضاییه
باید قانون دادگاه های مفسدان که با پوشش های وسیع همراه هست طوری باشه که قابل تجدیدنظر خواهی و این چیزا برداشته بشه تا مردمی که اطلاعی از روال قانونی قضایی ندارن دچار شبهه نشن.و بگن اونجا خودش هم ...
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر قوه قضاییه // بشرط اینکه مرخضی با حقوق بهشون ندید ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
ملت عزیز چرا خودتنو زدید به کیجی
اقا جان نفت رو نمی خرن.
دولت هم باید خرج خودش و این همه حقوق
بگیر رو داره یک کلام
باید به گرونی عادت کنیم
مثل قدیم دیگه نیست سیصد سال طول بکشه
الان سیصد ثانیه طول می کشه متوجه شدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۸:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مامردمی ساده هستیم سخنگوقوه قضامیگه حکم اعدامشان سادرشده امابعدمیگه قابل تجدیدنظره یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
صادر نه سادر
France
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداوند بزودی جلوی نمایش رو می گیرد.
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا هر چی سلطان سکه و ارز اعدام کردید همه چی برگشت سر جای خودش اینم با اعدامش همه چی درست میشه،،، بابا ریشه کار درست بشه،، اولش جلوش بگیرید،، اعدام و زندانی درست کارسازه ولی برای یه مدتی فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالب اینجاست که تمام این دزدی ها و اختلاس ها و ... در زمان دولتی رخ می ده که اسم دولتشون رو تدبیر و امید و شعارشون هم دولت راستگویان و پاکدستان بوده و هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدر پر ربطه مثلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا تا حالا یکی از مدیران فاسد دولتی اعدام نشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب عدالتی!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
همینو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق خوندی اصلا
مطالعه هم که هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید زودتر اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا پشتوانه اینها را اعدام نمیکنید
من یک خودرو هم نتونستم ثبت نام کنم
چه طور این بچه جنگولک۶۷۰۰دستگاه ثبت نام کرده
کی مقرره
مقصر را پیدا ‌اعدام کنید
افکار عمومی پاسخ می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانیم
۱۷:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام...من مردمه کشورم رو دوست دارم ...ولی وقتی فساد .دزری های زیاد هست متنفرم واز همه متنفر میشم... ...پراید ۱۰۰ میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خبرو اعلام میکنن حکم اعدام . بعد اخرش میگن البته قابل تجدید نظر خواهی هست. اخرشم تبدیل به حبس و حریمه میشه. حبس اینا هم که میدونید چجوریه. زندانو براشون هتل میکنن. فاسد درست شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاملا دسته اگه با متهم وفاسد محکم برخورد کنن...مملکت گل وبلبل بود الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نجفی قاتل بود اعدام نشد اینا هم یه پولی میدن حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
جرم اونایی گه مدیرونماینده بودن بیشتره.چرااونااعدام‌نشدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به خوارزم گنه کرد اهنگری به شوشتر زدندند گردن مسگری خریدار کالای مجاز اعدام می شود ولی تخلف کننده از قانون به زندان می رود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به اونا گیر بدن خیلیارو با خودشون میکشن پایین...
شماهم گیر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به تو مربوط نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دستگیری و اعدام اونها هم بی فایده است، وقتی تغییری در قیمت ها به وجود نمیاد، قبلا سلطان سکه وحید مظلومین هم اعدام شد، سکه ارزان نشد که هیچ، چندین برابر هم شد، باید ریشه یابی بشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این شهرام جزایری انگار کلا با زندان بیشتر حال میکنه تا بیرون زندان!!
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا باید تیکه تیکه بشن هم کمشونه ...اینا باید تیکه تیکه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر روز سلطان بازادشت ومحاکمه میکنند هرروز هم قیمت خودرو وطلا وارز بالاتر میره اول باید دستگاههای نظارتی بازخواست شوند که باسکوتشان به این وضع دامن زدند پیشگیری از وقوع جرم ونظارت اصلی ترین کار قوه قضاییه است نه اینکه بعد از کلی خسارت عد های مهره دست چندمی باز خواست کنند و سلطان سلطان را ه بیندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
منتظر صدور حکم مشابه برای عظیم خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان باید کیو اعدام کنید ک سکه شده ۷ میلیونو خورده ای ها????????? طلا گرمی ۱ تومن .‌بابا همو کرونا همه رو بگیره بمیریم بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه طور ممکنه این زن و مرد این قدر طلا و خودرو را بخرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
همکاراشون.دولتی ها
اعدامی های فراری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما اعدام بشن نره تجدید نظر و زندان بعدا فرار....حق مردمو پایمال نکنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچی پول دادی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حبس مجازات اسلامى نيست كوشش بى فايده است وسمه بر ابروى كور - مجارات هاى اسلامى در جرايم كوچك شلاق بدفعات مثلا ٢٠٠ ضربه در ١٠ نوبت در مقابل ديدگاه مردم و در جرايم سنگين قطع عضو و اعدام كشور ما را نجات خواهد داد راه ديگرى وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه چند تا ازین کله گنده ها رو حالا اعدام نه فقط شلاق بزنن در ملا عام بقیه حساب کار دستشون میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو خدا اعدامشون کنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرنا اعدامشون مِيکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی اعدام بشن همه چی گل وبلبل میشه نه عزیز گرامی مگه سلطان سکه اعدام شد سکه ۳میلیون بود الان پایین اومده متاسفانه اصل را ول کردین چسبیدین به فرع چرا اونیکه این ماشینها را به اینها فروختن اعدام و پیگرد قرار نمیگیرن متاسفانه و صدها تاسف همیشه دنبال دزدای ضعیف میروند یا جرات دستگیری شادزد را ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا از کشور اخراجشون کنید دیگه
مجازاتشون اینه؟!!
کسانی که اینطور کمکشون میکنند تو بدنه دولت رو بکشید بیرون و مجازات کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگر جقدر سلطان سکه داریم . وحید مظلومین مگر سلطان سکه نبود....وای خدا ما چقدر سلطان داریم . سلطان ارز .سلطان طلا .سلطان شکر .سلطان دارو .....سلطان خودرو 6700 حواله خرید خودرو.
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وای خدا ما چقدر سلطان داریم?
وای خدا ما چقدر سکه داریم?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا ...‌ایهمه سلطان دستگیر کردن ....چرا همون کالا یا ارز یا طلا پایین نیومد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای رانت خاوری چقدر حکم صادر کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا ۖ وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنْفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ
آیه۱۲۳ سوره انعام
درود خدا و پیامبران الهی و مردم ایران زمین بر سید ابراهیم رئیسی عزیز و تمامی پرسنل با وجدان و شریف قوه قضاییه
انشا... خداوند متعال به تمامی اعضای خانواده مسئولین دین دار با شرف و با وجدان طول عمر با عزت و با برکت عنایت نموده و ریشه و نسل مسئولین منافق،ریاکار، ظالم، دزد، که لقمه حرام از مال مردم در دهان زن و فرزندانشان می گزارند را قطع نماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عدالت عدل انصاف درستی. اقای رییسی ما از شما این انتظارات رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
راستی yjc از شورای رقابت و قیمت خودرو چه خبر ؟ امروز هم که می بینم قیمت روز خودرو ها رو نزدی کلک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خودم وکیلم .این جور مواقع باید حکم قطعی باشه چون جرم کاملاومسلم ومحرز هستش جرم در ابعاد ملی رخ داده وزندگی ملیون ها نفر رو تحت شعاع قرار داده .حتی حکم باید خارج از نوبت وبه صورت علنی بررسی واجرا بشه اگر چنین شد بدونید عدالت اجرا شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب وکیلی هستی تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلی ها رو اعدام کنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلی ها کین?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت بر قوه قضاییه متحول شده با همین فرمون و با شتاب بیشتر جلو بروید. اجرکم عندالله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان برنج وحبوبات نداریم ?? وبقیه اقلام خوراکی ? چرا سلطانها رو دستگیر میکنید ....اما خبری از ارزان شدن نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این قوه قضاییه که میگی دقیقا چیکار کرده برای مردم؟
Iran (Islamic Republic of)
Morteza
۱۴:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید همان مسئولی که خیانت کرد و همکاری داشت اعدام بشه .
چه حکم ها یی دادن . بدون زندان برای مسئولین سایپا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مبارزه با فساد و مفسدان=جهاد در راه خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اعدام و مصادره تمام اموال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو خدا اعدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
خادم دزفولی
۱۴:۰۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
امید ما برای ریشه کن شدن فساد با یاری خدا جناب رئیسی است انشاالله موئید باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
پارسال سلطان سکه اعدام شد چی درست شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
قرا ر نیست تو ایران چیزی‌درست بشه فقط باید فشار را تحمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
۲ میلیون گرون تر شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سکه۴میلیونی شد۸میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگر کسی خبر سکه ها را نمیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس / ناشناس
۱۵:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتى دكتر دارو تجويز ميكند ٢٠ تا كپسول هر ٦ ساعت يكى و حال مريض روز اول يا دوم خوب شد بايد تا اخر دارو را مصرف كند كه بيمارى عود نكند. احكام حبس و گاهگاهى يكى دو تا اعدام يك قرص مسكن است نه درمان درد / حالا پارسال .... شد ؟ هيچ چيز ! همه چيز بد تر شد. !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا گرانی زیاد میشه سلطان سکه اعدام شد ولی باز گرانتر شد..
بطور رسمی پراید به۷۰ میلیون رساندید مهر تایید زدید
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مجازاتشون کمه
باید بیشتر از اینها باشه که دیگه کسی با معیشت و اقتصاد کشور و مردم بازی کنه
-
حسن نقابی
۱۳:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من همشون رو باید اعدام کنند تا عبرتی باشد برای سایرین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دم قوه قضاییه گرم
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
دم قوه قضاییه گرم
خدا قوت
کاش مجرمین اقتصادی رو مجبور کنن خسارتی که به اقتصاد وارد کردن رو جبران کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا بخیر کنه، اون موقع که سلطان سکه رو اعدام کردن سکه ۴ میلیون بود الآن بیشتر از ۷ میلیون، سلطان خودرو هم اعدام بشه پراید میشه ۲۰۰ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۱۳:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سلطان طلا و سکه و دلار و خودرو و .... که میگیرن پس چرا تاثیری تو بازار نداره؟
الان از گرفتن سلطان سکه چقد میگذره؟ چند درصد قیمت سکه پایین اومد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلطان سکه اعدام میکنید ....پس چرا سکه الان از ۷ میلیون گذشته .??? حالا تقصیر کیه ?? طلا شده گرمی ۱ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرااینقدردزدی واختلاس درایران اتفاق می افتد مشکل ازکجاست
Iran (Islamic Republic of)
اصغر منزوى راد
۲۰:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشكل از قانون و مجازات سبك است. براى يك نماينده مجلس كلمه فساد جزئى نبايد معنى داشته باشد. حكم شلاق و حبس بايد فراموش شود. عطوفت انسانى دادگاه تجديد نظر بايد كنار گذاشته شود. چون نماينده مجلس بود اعدام انهم بروش غير متداول مثلا سنگسار ياتير باران
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تمام مسئولین متخلفی که خون مردم رو توی شیشه کردن باید گردن زد... وسط میدان شهر جلوی چشم همه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا راس میگه؟
۱۲
آخرین اخبار