سخنگوی قوه قضائیه خبرداد؛

متولی افزایش قیمت سکه بانک مرکزی و دولت است/ورود قوه قضاییه به کنترل بازار سکه

اسماعیلی گفت: متولی افزایش قیمت سکه بانک مرکزی و دولت است؛ ما به عنوان قوه قضاییه با تمام توان آماده‌ایم که برای قیمت سکه وارد میدان شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در بیست و ششمین نشست خبری خود  با اشاره به افزایش قیمت سکه طی چند روز اخیر اظهار کرد: نوسانات قیمت سکه اولین بار نیست که رخ می‌دهد.
 
او ادامه داد: ما در هر مرحله سعی کردیم وظایف خود را انجام دهیم و درون قوه در مقاطع قبلی اعلام کردیم که در تقسیط مهریه بانوان، میزان تعداد سکه‌هایی که برای پیش پرداخت در نظر گرفته شده با توجه به قیمت جدید نیازمند تعدیل است و در صورت تقاضای زوج حتما تعدیل مجدد صورت گیرد و پرونده‌های متعدد هم مورد رسیدگی قرار گرفته است و این سنت جاری قوه قضاییه در تعیین میزان اقساط مهریه است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور طبیعی متولی افزایش قیمت بانک مرکزی و دولت است؛ ما به عنوان قوه قضاییه با تمام توان آماده‌ایم که برای قیمت سکه وارد میدان شویم، آن جایی که نیاز بوده مفسدان را شناسایی کردیم و با تعزیرات همکاری داشتیم. این مطالبه گری ما ادامه دارد و از انجام وظایف خود کوتاه نمی‌آییم تا بازار ساماندهی شود.


بیشتربخوانید:

ثبت طلاق در استان‌های درگیر کرونا محدود شد

حکم اعدام برای سلطان طلا و خودرو و همسرش/ ۳۸ سال حبس برای ۲ نماینده مجلس و مدیران سابق سایپا

صدور حکم ۷ سال زندان برای شهرام جزایری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار