ذبح ۲۰۰ گوسفند در آستانه عید سعید فطر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در آستانه عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی و روزه داری ۲۰۰ راس گوسفند برای خانوار‌های نیازمند در استان ذبح می شود.

ذبح ۲۰۰ گوسفند در آستانه عید سعید فطربه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: براساس توافق صورت گرفته بین کمیته امداد و ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی مقرر شد ۲۰۰ راس گوسفند برای خانوار‌های نیازمند در استان ذبح و در میان این خانوار‌ها توزیع شود.

نصوری با بیان اینکه نیمی از این قربانی‌ها توسط کمیته امداد و نیمی از سوی ستاد جبهه فرهنگی تامین می‌شود، عنوان کرد: این قربانی‌ها یک روز پیش از عید سعید فطر به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی ذبح و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

او افزود: گوسفند‌های قربانی تامین شده از سوی کمیته امداد از محل کمک‌های مردمی و صدقاتی که با نیت اطعام نیازمندان اهدا شده است خریداری شده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: گوشت این نذورات در ۲۰۰ نقطه محروم استان توزیع و به دست خانوار‌های نیازمند خواهد رسید.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه تمامی کمک‌های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش هزینه و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: شماره گیری کد‌های #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن همراه، واریز کمک نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و مراجعه به دفاتر امداد از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش بزرگ " همدلی برای ایران همدل" است.

 

 

خیران نیک اندیش بیش از ۱۷۸ میلیون تومان برای اطعام نیازمندان روانسری اهدا کردند




رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر با اشاره اینکه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان خیران نیک اندیش بیش از ۱۷۸ میلیون تومان برای اطعام نیازمندان روانسری اهدا کردند، گفت: با این میزان کمک بیش از هزار و ۱۳۶ پرس غذای گرم طبخ و یک هزار و ۳۲۲ سبد معیشتی بین خانوار‌های نیازمند توزیع شده است.

 عزیزمراد ویسی، رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر با بیان اینکه در دو دهه ابتدایی ماه مبارک رمضان خیران نیک اندیش برای کمک به نیازمندان به رزمایش " همدلی برای ایران همدل" پیوستند، گفت: این خیران در این دو دهه بیش از ۱۷۸ میلیون تومان به صورت نقد و کالا برای اطعام نیازمندان روانسری اهدا کردند.

ویسی ادامه داد: حدود ۱۸ میلیون تومان از این کمک به منظور طبخ هزار و ۱۳۶ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی این نهاد و توزیع آن در میان خانوار‌های نیازمند هزینه شده است.

او افزود: باقی این کمک‌ها به منظور خرید هزار و ۳۲۲ بسته معیشتی برای خانوار‌های نیازمند اختصاص داده شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان روانسر همچنین به طرح اکرام ایتام و محسنین که به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود اشاره و بیان کرد: در این ماه مبارک ۳۶ پدر معنوی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در شهرستان روانسر جذب شده است.

او بیان کرد: این حامیان حمایت از ۴۶ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفته اند.

عزیز مراد ویسی بیان کرد: شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۷۷ از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش ایران همدل است.

سفره کریمانه خیران برای ۳ هزار مددجوی قصرشیرینی

 

رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون حدود سه هزار مددجو قصرشیرینی میهمان سفره کریمانه خیران نیک اندیش در رزمایش " همدلی برای ایران همدل" بودند.

بهمن کرداری، رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین گفت:  در ماه مبارک رمضان امسال خیران نیک اندیش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به رزمایش " همدلی برای ایران همدل" کمک کردند.

کرداری افزود: با این میزان کمک حدود دو هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان در آشپزخانه مهدوی این نهاد طبخ شده است.

او ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۱۰ سبد کالای حمایتی شامل موادغذایی همچون برنج، مرغ، روغن و.. برای نیازمندان قصرشیرینی خریداری و در این میان این خانوارها توزیع شده است.

بهمن کرداری با تاکید بر اینکه در زمان توزیع سبدهای معیشتی مسئولان شهرستان نیز با خانوارهای مددجو دیدار می کنند، تاکید کرد: این دیدارها در قالب طرح مفتاح الجنه و با هدف دلجویی از خانواده های مددجو صورت گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان قصرشیرین در پایان با تاکید بر این که جمع آوری کمک های مردمی به منظور اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد، بیان کرد: خیران برای پیوستن به این رزمایش و اطعام و اکرام نیازمندان کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و  شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.