آموزش در خانه برای دانش آموزان ابتدایی مناسب است؟

معاون آموزش ابتدایی درباره درست یا نادرست بودن آموزش در خانه برای دانش آموزان این دوره با توجه به شیوع کرونا ویروس توضیح داد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح آموزش در خانه که با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه قوت گرفته است، اظهار کرد: در آموزش و پرورش سناریو‌های مختلفی برای آموزش دانش‌آموزان در نظر گرفتیم و باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا شرایط خاصی وجود دارد و هیچ چیز ۱۰۰ درصد قابل پیش‌بینی نیست.

او ادامه داد: موظف هستیم اگر کرونا ادامه دار باشد یا حتی اگر در کوتاه مدت از بین برود برنامه‌هایی را متناسب با شرایط در نظر بگیریم که به دنبال راهکار‌هایی برای استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم.

حکیم زاده با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش هم توجه به ظرفیت‌های مختلف مورد نظر است، گفت: کار‌های متفاوتی برای آموزش دانش آموزان در نظر گرفته شده است از جمله آن که کار را ترکیبی به صورت حضوری و آموزش آنلاین پیش ببریم به این ترتیب که آموزش‌ها به صورت مجازی انجام شود و برای تثبیت یادگیری یا رفع اشکال دوره‌های حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی گفت: خانواده‌ها باید به نظام آموزشی اعتماد کنند و با روش‌های ترکیبی که برای تداوم جریان آموزش در نظر می‌گیریم همراه باشند، اما به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم که صرفاً آموزش در خانه دنبال شود چرا که تعلیم برخی مهارت‌ها در گرو آموزش حضوری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
برای دختر من که مناسب بود چون فیلم ها و تکالیفی که معلم می فرستاد چند بار میتونست نگاه بکند تا متوجه حل اون مسائله بشود ،حالا اگر توی مدرسه بود معلم با همون یکبار گفتن تمامش میکرد و دانش آموزی که دیرتر میگرفت واقعا عقب میوفتاد . تازه _وقت هایی را هم که توی مدرسه بی خود میگذروندن نداشتند و در خآنه از وقتش به خوبی برای کارهای مفید استفاده کرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
افتضاح است بیایید تا برایتان اثبات کنم 2 ساعت در روز که معلم یکساعت و اندی را با بازی سر میکند و بقیه هم که کشک
آخرین اخبار