اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه به نام ۱۹ شهید ناوچه کنارک

مرحله چهارم رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه به نام ۱۹ شهید ناوچه کنارک به با هدف خدمات رسانی به نیازمندان برگزار شد.

 امیر دریاداردوم آریا شفقت رودسری،  فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گفت: به همت کارکنان نیروی دریایی ارتش چهارمین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان رشت آغاز شد.

او  با بیان اینکه این رزمایش با نام شهدای ناوچه کنارک به مرحله اجرا درآمده است ، افزود: در مرحله چهارم این رزمایش، کمک‌های مردمی کارکنان و خانواده‌های فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) به ارزش یکصد میلیون ریال جمع آوری و صد بسته از اقلام مورد نیاز افراد بی بضاعت نیز تهیه و در مناطق آسیب پذیر رشت توزیع می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با قدردانی از استقبال کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی مستقر در رشت در این پویش مردمی ، تصریح کرد: در رزمایش مواسات که با شعار شور علوی، نشاط معنوی و لبخند مهربانی آغاز شد، کارکنان به صورت داوطلبانه کمک‌های مردمی را بسته بندی و تا درب منازل افراد نیازمند توزیع می‌کنند.

شناور پشتیبانی سبک کنارک عصر روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه حین انجام تمرین دریایی تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار دچار حادثه شد و در این حادثه ۱۹ تن از دریادلان نیروی دریایی ارتش به فیض شهادت نائل آمدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

ناوچه کنارک از ۱۶ مهرماه سال ۹۷ به ناوگان منطقه سوم برای مأموریت‌های پشتیبانی و گشت دریایی ملحق شده بود و این ناوچه به‌همراه ناوشکن‌های بایندر و نقدی یگان شناوری سطحی منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک را تشکیل می‌دهند تا امنیت عمومی آب‌های عمان را برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.