بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) همدان به‌مناسبت روز جهانی قدس

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) همدان به‌مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین

۴۰ سال است که ندای «القدس لنا» به فرمان معمار کبیر انقلاب، در آخرین جمعه رمضان المبارک در میهن عزیزمان و سایر کشور‌های مسلمان طنین‌انداز شده و در شمار آئین‌های عبادی – سیاسی آنان درج می‌گردد. مردان مقاومت امروز یقین دارند صهیونیست‌ها جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و تمامی سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینی‌هاست و بی‌تردید مقاومت به موجودیت رژیم جعلی اسرائیل خاتمه خواهد داد.

مجاهدان سپاه انصار الحسین (ع) نیز معتقدند به یاری خدای سبحان به زودی در قدس نماز می‌خوانیم و این اعتقاد نشأت گرفته از تعهد انقلابی مردم شهیدپرور همدان است که هر ساله صیام و قیام را عجین نموده و در این عرصه عظیم حماسه‌آفرین بودند.

امسال در جهان اسلام روز قدس در حالی اجلال می‌شود که قلوب شیفتگان قدس آکنده از تألم‌هایی از جمله شیوع ویروس منحوس کرونا توأم با داغ شهدای مدافع سلامت و فقدان فرمانده سپاه قدس است که با دعای سلامتی و ظهور منجی عالم و نوای «مرگ بر اسرائیل» در سنگر مجازی و منازل التیام می‌گیرد.

امسال در شرایطی روز قدس زیباتر می‌‎نمایاند که به روز «مقاومت و ایثار» گره خورده و عطر شهید جهان آرا تکثر می‌یابد و همه شهدای مقاومت را بر سر سفره عید فطر می‌نشاند و نویدبخش نابودی اسرائیل به فرموده، ولی امر مسلمین خواهد شد و باز ندای سردار سپاه قدس طنین‌انداز می‌گردد که «همه دعوای غرب با با عالم اسلام بر سر مسجد الاقصی و همه توطئه‌های حول عالم اسلامی هم بر سر همین مسجد است».

پس همه با هم روز جمعه دوم خرداد و ۲۸ ماه مبارک رمضان در حمایت از فلسطین و قدس شریف در هر سنگری که هستیم پیام همدلی و نوید بخش نابودی آمریکا و اسرائیل کودک‌کش را به سمع و بصر علم می‌رسانیم و اهالی رسانه در انعکاس این اتحاد دریغ نخواهند کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.