مشمولان اعزامی خرداد ماه به مراکز بهداشتی مراجعه کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: تمامی مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی در خرداد ماه به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، جهت معاینه، به مراکز بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کنند.

تمامی مشمولان اعزامی خرداد ماه به مراکز بهداشتی مراجعه کنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسین عباسی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به عدم ریشه کن شدن بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم اتخاذ تدابیر متناسب با این وضعیت، اعزام مشمولان به مراکز آموزش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مشمولین اعزامی به مراکز آموزشی در خردادماه ۱۳۹۹ لازم است قبل از اعزام به خدمت به مراکز بهداشت وابسته به شبکه‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی مراجعه و معاینه شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان توصیه کرد:مشمولان، قبل از مراجعه به وظیفه عمومی، بهداشت فردی ازقبیل؛ کوتاه نمودن موی سر، گرفتن ناخن‌ها ونظافت شخصی را رعایت و وسائل شخصی، بهداشتی، وسائل استحمام، قاشق وچنگال، لیوان، ناخن گیر، لباس زیر، وگرم و... نیز به همراه داشته باشند، از خانواده‌های محترم درخواست می‌گردد با توجه به مراتب فوق از تجمع در مقابل وظیفه عمومی استان خودداری فرمایند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.