دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی برای عصر کنونی

سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی، دفاع مقدس را گنجینه‌ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان دانست و بر بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه بر اساس تجربه‌های دوران دفاع مقدس به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ «غلامرضا مرتضوی» سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی فرهنگ برگرفته شده از دفاع مقدس را یک دارایی طلایی و مهم دانست و گفت : استفاده از این ظرفیت‌ها برای امروز و فردای کشور و حفاظت از این فرهنگ در راستای بهره‌برداری آیندگان امری مهم است.

او با اشاره به در پیش بودن روز قدس و اهمیت آن از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت : امام خمینی (ره) این روز را به عنوان سمبل وحدت جهان اسلام معرفی کردند و آثار خیر و برکت آن برای گذشتگان، ما و هم آیندگان مشهود است.

سرپرست فرماندار سنقر و کلیایی همچنین حماسه سوم خرداد را به عنوان نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: این روز به منزله سخن امام (ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: اجرای برنامه‌های ویژه این مناسبت‌ها امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی به صورت فعالانه در بستر فضای مجازی، شبکه‌های ارتباطی و صداوسیما اجرا می‌شود و هرگونه اجرای برنامه‌ای در این زمینه منوط به اتخاذ تصمیمات ملی است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار