«هفت رنگ» و «رویش» را از شبکه آموزش ببینید

شبکه آموزش برنامه های مختلفی را از جمله «هفت رنگ» برای عید سعید فطر و «رویش» را به عنوان برنامه مهارتی در حوزه کشاورزی برای مخاطبان در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «هفت رنگ» با رویکرد مهارت آموزی به مناسبت عید سعید فطر با آیتم‌های مختلف از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

این برنامه به موضوع افکارمثبت و مثبت اندیشی می‌پردازد.آشپزی در طبیعت، مهارت، انیمیشن، نماهنگ، معرفی فضای مجازی و تایم لپس از آیتم‌های این برنامه خواهد بود.

در بخشی دیگر محمد رضا فرهادی، کارشناس ورزشی، حرکات کششی و نرمشی را آموزش می‌دهد.در بخش مهارت نیز مهارت نقاشی و شیشه سازی و رزین آموزش داده می‌شود.

در ویژه برنامه عید فطر، آیتم طنز و دوربین مخفی نیز گنجانده شده است.

برنامه «هفت رنگ» به تهیه کنندگی مولود فکوریکتا هر روز ساعت ۷ صبح از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

برنامه مهارتی «رویش» از شنبه روی آنتن شبکه آموزش

برنامه «رویش» با محوریت مهارت در زمینه کشاورزی، باغداری، دامپروری، شیلات، مراتع و جنگل‌ها و... از شنبه ۳ خرداد ماه روی آنتن شبکه هفت سیما می‌رود.

این برنامه که از شنبه ۳ خرداد ماه در کنداکتور شبکه هفت سیما قرار گرفته، هر روز یکی از بخش‌های سازمان جهاد کشاورزی را بررسی می‌کند.

برنامه «رویش» دارای بخش‌های پزشکی و سلامت، مهارتی و آموزشی، کشاورزی و دامداری در دنیا، بازار، گردشگری و اکوتوریسم، صادرات غیرنفتی، صنایع مرتبط، ارتباط با مخاطب، خبر و هواشناسی، ایجاد کسب و کار و برند سازی است.

در این برنامه به تمام امور مربوط به کشاورزی، زراعی امورمربوط به دام‌های سبک و سنگین، پرورش انواع طیور، مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر توسعه مراتع، جنگل داری و بیان زدایی، توسعه و پرورش ماهی و انواع محصولات دریایی، راه‌های توسعه صنعت کشاورزی، محصولات صادراتی، آخرین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و تمام پیشرفت‌ها در زمینه کشاورزی پرداخته می‌شود.

برنامه «رویش» به تهیه کنندگی علیرضا سپهرین هر روز ساعت ۱۹:۱۰ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.