سیدحسن نصرالله: روز جهانی قدس میراث مبارک حضرت امام خمینی (ره) است/ حاج قاسم سلیمانی شهید بزرگ قدس است

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را میراث مبارک امام خمینی(ره) خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را میراث مبارک امام خمینی (ره) خواند و گفت: روز قدس بیانگر پایبندی ایران به مسئله فلسطین، جهاد برای آن و عقب نشینی نکردن از آن است.

او افزود: امام خمینی کسی است که با انقلاب اسلامی خود آمال و آرزوهای مستضعفین و مظلومان رامحقق کرد و با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بر پایبندی راسخ و استوار جمهوری اسلامی ایران به مسئله فلسطین تاکید کرد. ایشان جهاد برای فلسطین و قدس را از اوجب واجبات دانسته و تاکید کردند که هر قدر فشارها و بحران‌ها زیاد و نیاز به هزینه‌ها و فداکاری‌های بزرگ داشته باشد، نباید از آن عقب نشست.

راه شهید سلیمانی را کامل خواهیم کرد

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها برای فروپاشی مقاومت به شکست انجامید و تمام تلاش‌ها برای منزوی کردن فلسطین ناموفق بوده است. بر تعهد و پایبندی قاطع خود به مسئله فلسطین تاکید می‌کنیم و همواره در مسیر حمایت از ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت خواهیم ایستاد. روز قدس امسال شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی که یکی از بزرگترین ارکان مقاومت بود را نداریم. ما راه شهید سلیمانی را کامل خواهیم کرد و به او تعهد می‌دهیم که آرزوهایش را محقق خواهیم کرد و آنگونه که او به ما یاد داد در تمام جبهه‌ها حاضر خواهیم بود. او شهید بزرگ قدس است و ما راه او را ادامه خواهیم داد.

از هر زمان دیگری به قدس و آزادسازی آن نزدیک‌تریم

سید حسن نصرالله در ادامه افزود: امروز و در سال ۲۰۲۰ علی‌رغم تمام تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای و علی‌رغم تمام فتنه‌هایی که وجود داشته به فضل ایمان، پایداری، صبر، درستی، اخلاص و هماهنگی میان محور مقاومت، انشالله از هر زمان دیگری به قدس و آزادسازی آن نزدیک‌تریم.

او همچنین گفت: صهیونیست‌ها امروز از پیروزی‌های محور مقاومت سرگشته و در هراسند و به خاطر شکست متحدان خود و متحدان آمریکا در تمام جبهه‌های منطقه ناامید هستند. مسئولان رژیم صهیونیستی در سخنان خود به وضوح ترس شدید خود را از روند رو به رشد قدرت مقاومت از همه لحاظ ابراز می‌کنند. کسانی که تمایل به عادی سازی دارند، تصویر واقعی امت اسلامی نیستند بلکه تصویر کسانی هستند که موضع خود را تاکنون پنهان کرده بودند و اکنون واقعیتشان برملا شده است.

 احیای قدس در هیچ شرایطی نباید فراموش شود

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست، تمام موانع را برطرف خواهیم کرد، تمام مقدمات لازم را فراهم خواهیم کرد، برای روزی که قطعا خواهد آمد، روزی که همگی در مسجدالاقصی در بیت المقدس انشاء‌الله نماز خواهیم خواند، جایی که بازوان قدرتمند مقاومت و خون‎های پاک و آزادگان امت اسلامی آن را آزاد خواهند کرد.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: گرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت داریم، اما از تمام امت اسلامی می‌خواهیم با شیوه‌های ممکن اعم از رسانه ها، فضای مجازی و برنامه‌های فرهنگی و سیاسی روز قدس امسال را هم احیا کنند. روز قدس امسال هم باید مانند روز قدس سال‌های گذشته مهم باشد و در هیچ شرایطی نباید احیای آن فراموش شود، چرا که قدس هدفی است که باید تمام اندیشه‌ها، دل‌ها، چشم‌ها و گام‌ها متوجه آن باشد و انشاء‌الله به آن خواهیم رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۱۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله اگر همه امت واحده رسول الله ص یکپارچه و متحد و هماهنگ مقتدرانه و قدرتمندانه و پی در پی شبانه روزی به صورت کرار مجاهدت فی سبیل الله کنند در طی سال با مقاومت اسلامی کنند در تمامی فضاهای مجازی و حقیقی ضربات محلک به پیکره پوشالی عنکبودی این سفاکان کودک کشان صهیونیستی وارد کنند هر فردی به اندازه تواناییهایش در آن صورت بسیار بسیار بسیار زودتر از وعده داده شده رهبر فرزانه و خردمند بصیر رژیم سفاک منحوس خبیث صهیونیستی نابود خواهد شد رهبر فرزانه سقف طول عمر و نابودی این رژیم منحوس را 25 سال اعلام کردند مابقیش بسته به همت امت واحده رسول الله ص و آزاده اندیشان خردمندان بصیر در سر تا سر جهان اسلام و کل جهان دارد با تلاش و کوششها و مجاهدتهای شبانه روزی به زودی زود قدس شریف و کل فلسطین فتح خواهد شد و قدس شریف و فلسطین اشغالی آزاد خواهد شد و نماز شکرانه را در محراب عشق خداوند جل جلاله پشت سر ولی امر مسلمین جهان اسلام ناب محمدی می خوانیم و در صحن و سرای مسجد قدس شریف فریاد میزنیم و اشک شوق میریزیم و می گوییم هیهات مناالذله با رمز پیروزی لبیک یا قاسم سلیمانی لبیک یا سردار دلها لبیک یا شهید القدس لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا لبیک یا بقیه الله الاعظم لبیک یا حسین ع راه آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی از کربلا می گذرد یعنی در یک اربعین حسینی ع تمامی دلاور مردان مرد جوانمردان امت واحده رسول الله ص پس از زیارت کربلا متحدانه و با هماهنگی تمامی گروه ها و رزمندگان مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و یکپارچه تجهیز کامل ایمنی حفاظت فردی از هر لحاظ برای برخورد با جنگهای میکربی شیمیایی و البسه های ضد گلوله و غیره ... و به سلاح های پیشرفته مجهز و مسلح شوند و با ایمان راسخ حسینی ع و با هماهنگی فرماندهی یکپارچه از خشکی و دریا و آسمان بر سر صهیونیستهای سفاک بریزند و در کوتاه ترین مدت زمانی و با بهترین کیفیت و کمیت نظامی عملیاتی و با کمترین تلفات جانی و مالی و ایمن و مقتدرانه و قدرتمندانه پیروزی باشکوه و با عظمتی را رقم بزنید برای اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
ان شاءالله پیروزی محقق خواهد شد و آنروز دیر نیست.درود خدا بر خمینی کبیر و نائب بر حق شان رهبرم سید علی ودرود خدا بر سید حسن نصرالله
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دلار ۱۸ هزار تومن شده
Iran (Islamic Republic of)
سعید حضوری
۲۱:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جان فداتم شیخ
آخرین اخبار