توزیع کننده مواد مخدر با بیش از ۶۳ کیلوگرم تریاک دستگیر شد

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان قرچک بیش از ۶۳ کیلوگرم تریاک از یک توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان قرچک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بیدمشکی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از خرید و فروش مقادیری مواد مخدر از سوی یک توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان قرچک مطلع شده و برنامه ریزی لازم را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضائی، متهم تحت مراقبت‌های نامحسوس مأموران پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: با پایان پذیرفتن تحقیقات، زمانی که متهم بوسیله یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قصد فروش محموله مواد مخدر را در شهرستان قرچک داشت، در عملیاتی مشترک با پلیس مواد مخدر این شهرستان نسبت به دستگیری او اقدام و در بازرسی از خودرو متهم ۶۲ کیلو ماده مخدر از نوع تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد.

سرهنگ بیدمشکی یادآور شد: پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم در شهرستان ورامین، یک کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک دیگر کشف کرد و متهم دستگیر شده را با ۶۳ کیلو و ۹۸۰ گرم تریاک به همراه پرونده اولیه به دستگاه قضائی معرفی کرد.

این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس، از آنان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار