فرماندار بروجن، زکات را به عنوان تدبیر حکیمانه در جهت رفع نیاز فقرا در جامعه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست شورای زکات با تأکید بر لزوم تشریح اهمیت امر زکات برای عموم مردم، زکات را به عنوان تدبیر حکیمانه در جهت رفع نیاز فقرا در جامعه دانست.

او ضمن تشکر از همکاری خوب مردم، هیئت امنای مساجد و ادارات دست اندرکار در برگزاری مراسم احیا شب قدر گفت: برنامه شب‌های قدر با رعایت اصول بهداشتی در شهرستان برگزار شد.

ملکی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم صورت گیرد.

او با تأکید بر لزوم تشریح اهمیت امر زکات برای عموم مردم، زکات را به عنوان تدبیر حکیمانه درجهت رفع نیاز فقرا در جامعه دانست و افزود: خداوند عظمت و جایگاه زکات را در کنار نماز توصیف کرده و بر اهمیت آن تأکید فرموده است.

ملکی با بیان اینکه باید دستگاه‌های متولی این امر برنامه ریزی‌های خوبی برای نهادینه سازی زکات در جامعه داشته باشند، اظهار داشت: از جمله راهکار‌های ترویج زکات در جامعه، تبلیغات است که این امر می‌تواند توجه افراد واجد شرایط پرداخت زکات را به اهمیت این مقوله مهم جلب کند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار