پولادگر: اسطوره‌های ما برگزیدگان خدای متعال هستند/ شهید زمانی نیا از قهرمانان ماندگار تاریخ کشور است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: شهید زمانی نیا از قهرمانان ماندگار تاریخ کشور است و می‌تواند الگوی خوبی برای ورزشکاران حرفه‌ای ما باشد.

پولادگر: اسطوره‌های ما برگزیدگان خدای متعال هستند/ شهید زمانی نیا از قهرمانان ماندگار تاریخ کشور استبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در حاشيه مراسم گرامیداشت شهید تکواندوکار، وحید زمانی نیا اظهار داشت: برخی از اسطوره های تاریخ معاصر ما ناشناخته هستند اما وقتی به زندگی آن ها دقت کنیم، می بینیم آن ها برگزیدگان خدای متعال هستند که به چنین جایگاه و منزلتی رسیدند.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: یکی از اهداف ما این است که اسطوره‌ها و قهرمانان تاریخ معاصر کشورمان را بشناسیم و خدا را شکر می‌کنیم که در رشته ورزشی ما بسیاری از ورزشکاران از کسانی هستند که با نیت پاک به دفاع از کشور و انقلاب پرداختند. بسیاری از شهدا سابقه فعالیت در رشته تکواندو را دارند و تاکنون ۵۰۰ شهید تکواندوکار که از اعضای سپاه بودند را شناسایی کردیم و هر سال برای گرامیداشت این عزیزان یادواره برگزار می‌کنیم.

پولادگر در ادامه گفت‌: یادواره آخر ما مختص شهدای کرمان بود و قرار بود شهید سلیمانی هم در آن مراسم حضور داشته باشد که این سعادت نصیب ما نشد. با توجه به این که شهید شاخص کشور در سال جاری از شهدای تکواندوکار تهران است، یادواره امسال را به شهدای تهران اختصاص خواهیم داد. نقطه عطف مراسم امسال فیلمی است که از زندگی تمام شهدای تکواندوکار استان تهران تهیه خواهیم کرد. ان شاالله اگر شرایط مهیا باشد، در این مراسم میزبان پدر و مادر عزیز شهید زمانی نیا خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تکواندو با اهدای تندیسی به خانواده شهید زمانی نیا اظهار داشت: تندیس مخصوص یادواره شهدای تکواندوکار را به خانواده شهید وحید زمانی نیا که از قهرمانان ماندگار ما است، تقدیم می‌کنیم. این قهرمانان ماندگار، قهرمانان تاریخ کشورمان هستند که می‌توانند الگو‌های ورزشکاران ما در حوزه ورزش قهرمانی باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.