سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور در یکم خرداد + نقشه

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۸۷ ترددشمار در محور‌های برون‌شهری، ۷.۶ درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل را گزارش می‌دهند.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۶ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۴ اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
 
محور‌های دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

رديف

نام محور

استان

تعداد وسيله نقليه

1

آزادراه کرج - تهران

البرز

125083

2

آزادراه کرج - قزوين 

البرز

108821

3

آزادراه تهران - کرج 

تهران

102831

4

آزادراه قزوين - کرج 

البرز

102329

5

آزادراه تهران - ساوه 

تهران

82384

6

آزادراه ساوه - تهران 

تهران

77811

7

تهران - شهريار 

تهران

69620

8

شهريار-کرج 

تهران

68802

9

جاجرود - بومهن

تهران

68249

10

آزادراه تهران - قم 

تهران

67326


تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های پنجشنبه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۱، ۹۹/۰۳/۰۳ و ۹۹/۰۳/۰۴ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های پنجشنبه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۱، ۹۹/۰۳/۰۳ و ۹۹/۰۳/۰۴ تا ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

با توجه به شرایط موجود و پیش بینی‌های احتمالی ترافیک سنگین در مسیر‌های رفت و برگشت محور کرج- چالوس در روز جمعه مورخ  ۹۹/۰۳/۰۲ با حضور ماموران پلیس راه در محل تصمیم گیری و اعمال محدودیت اجرا خواهد شد.

محور فيروزكوه

تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۳ از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۵ و ۹۹/۰۳/۰۹ تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه – تهران ممنوع است.

وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در یکم خرداد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار