فراخوان آثار هنری در حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین

نخستین دوره فراخوان آثار هنری با عنوان «قدس آزاد» به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین، در بوشهر منتشر شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هنرمندان استان ظرفیت‌های هنری والایی دارند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می‌توانند در عرصه‌های هنری به خوبی جلوه گر سازند.

او افزود: امید است اولین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود. با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به محور‌های موضوعی این فراخوان بیان کرد: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم از موضوعاتی است که هنرمندان می‌توانند با توجه به آنان ارسال اثر کنند.

پارسایی فر گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به صورت شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن گرافیک بفرستند.

مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان «قدس آزاد» تا ۱۰ خرداد ۹۹ تعیین شده است و شرکت برای همه هنرمندان آزاد است.

هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر ۳ اثر بفرستد. همچنین محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.

آثار ارسالی به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، آدرس دقیق پستی، بیوگرافی هنرمند وعکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی artbushehr ۱۰@gmail.com فرستاده شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.