در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هر آنچه درباره وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی باید بدانید

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا درباره جزئیات وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا دولت تصمیم گرفت از خانوارهای یارانه بگیر حمایت کرده و یک میلیون تومان وام به هریک از خانوارها پرداخت کند.

 ثبت نام این تسهیلات که مربوط به ایام کروناست از اواخر فروردین آغاز شد و ۳۱ فروردین ماه آخر مهلت ثبت نام مرحله اول وام یک میلیونی بود و برای افرادی که تا این تاریخ ثبت نام کرده بودند ۴ اردیبهشت ماه وام واریز شد همچنین فرصت دیگری برای ثبت نام اعلام شد، افرادی که تا ۷ اردیبهشت ماه برای ثبت نام وام یک میلیونی اقدام می‌کردند ۱۱ اردیبهشت ماه وام برای آنها واریز می‌شد.

همچنین طبق اعلام سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه افرادی که تا ۱۸ اردیبهشت ماه برای دریافت وام اقدام کنند تا آخر ماه مبارک رمضان دریافت می‌کنند و این آخرین فرصت اعلام شده بود اما محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: این تسهیلات تا پایان کرونا وجود دارد و تاریخی به عنوان آخرین مهلت در نظر گرفته نشده است.

اما با توجه به اینکه از ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار یارانه بگیر حدود ۲۰ میلیون خانوار این وام را دریافت کردند به همین دلیل برای ۴ میلیون باقی مانده فرصتی به عنوان آخرین فرصت در نظر گرفته شده است.

/////

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین جزئیات از وام یک میلیون تومانی، اظهار کرد: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۴ میلیون خانوار یارانه بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکردند، افزود: از این تعداد برخی تمایلی به دریافت وام ندارند و تعدادی سیم کارت به نامشان نیست و برای افرادی که فاقد سیم کارت هستند فروش آنلاین سیم کارت را قرار دادیم. آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیونی برای تمام کسانی که تازه سیم کارت خریداری کردند و یا افرادی که به هر دلیلی کدملی را پیامک کردند، اما هنوز برایشان وام واریز نشده است در نظر گرفته شده است.

میرزایی با اشاره به اینکه ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و این مهلت تمدید نمی‌شود، ادامه داد: بعد از ارسال کد ملی سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، وام تا ۲۲ خرداد ماه به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا درباره انواع پیامک‌های اشتباهی که به شماره ۶۳۶۹ ارسال شده است، تصریح کرد: تعدادی سیم کارت به نام سرپرست خانوار نبوده، اما کدملی متعلق به سرپرست خانوار یارانه بگیر بوده است به همین دلیل حتما باید با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است کدملی را ارسال کنند تا بتوانند وام را دریافت کنند، تعدادی از افرادی با سیم کارت متعلق به سرپرست خانوار پیامک ارسال کرده، اما هنگام ارسال کدملی کاراکتر اضافه ارسال کردند (به عنوان مثال هنگام ارسال کد ملی نوشتن "سلام من متقاضی وام یک میلیونی هستم") به همین دلیل نتوانستند وام یک میلیونی را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پس این افراد تا ۱۰ خرداد ماه فرصت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نامش است به شماره ۶۳۶۹  ارسال کنند، افزود: ۲۲ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت نام را به درستی انجام دادند، است.

میرزایی درباره علت پافشاری برای آن که سیم کارت حتما باید به نام سرپرست خانوار باشد تا بتوانند وام یک میلیونی را دریافت کنند، گفت: ما داریم تسهیلات به افراد می‌دهیم به همین افراد باید تمایل و تعهد برای بازپرداخت وام از سوی متقاضیان باید اعلام شود، اگر می‌خواستیم از روش سنتی استفاده کنیم یعنی افراد به شعبه بانک عامل که حساب یارانه شان است مراجعه کنند و اسناد و مدارک را امضا کنند و متعهد به پرداخت شوند، در شرایط فعلی و شیوع کرونا مشکلاتی به دنبال داشت به همین دلیل باید به دنبال راهکار برای اعلام رضایت برای دریافت وام و تعهد برای بازپرداخت از سوی متقاضیان می‌بودیم.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه اگر می‌خواستیم سامانه راه اندازی کنیم به مشکل بر میخوردیم چراکه این تعداد متقاضی اگر میخواستن در سامانه ثبت نام قطعا مشکلاتی به دنبال داشت، بیان کرد: در کمترین زمان ممکن شرایطی را قرار دادیم تا متقاضیان برای ثبت نام اقدام کنند و با یک پیامک از سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است احراز هویت صورت گرفت و تعهد متقاضی برای بازپرداخت وام اعلام شد که ۳۰ قسط از یارانه‌شان کسر شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برخی از افراد می‌گویند که کد ملی را ارسال کردیم و پیامک تایید رو هم دریافت کردیم، اما هنوز وام برای ما واریز نشده است، گفت: ما هیچ پیامک تأییدی برای متقاضیان ارسال نکرده ایم اگر به سرشماره ۶۳۶۹ یک نقطه هم ارسال شود یک پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تاییدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست. قطعا این افراد نکاتی که باید هنگام ثبت نام رعایت کنند را انجام ندادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد کاظمی
۰۰:۱۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
من بیکار م بیمه جای نیستم وضع اقتصادی بسیاربد اماوام یک میلیونی برایم نریختند پیامک درست هم فرستادم جوابشرا هم دریافت کردم امادریغ ازیک ریال
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
چرااین وام یک میلیونی برای ناجا واریز نشده واقعا احتیاج داشتیم چقدر کوتاهی درحق ناجا
Iran (Islamic Republic of)
.maryam
۰۸:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
کدوم وام به حساب واریز شده ،من یه زن بی سرپرست هستم با دو دختر منبع درآمدی هم ندارم نه وام من نه دخترم واریز نشد،حداقل میتونستم کرایه خونه رو پرداخت کنم که الان مجبور شدم تخلیه کنم خدا میدونه چه بلایی سرمون میاد
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۳:۰۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه، بی وجدان ها رو که مردمو اذیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۴:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
به شاغلین و بازنشستگان نیروهای مسلح وام یک میلیونی ندادن، از هر کی هم میپرسیم جواب درست و حسابی به آدم نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
نوروزی
۱۹:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام ، وام تعداد زیادی از کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح را تا امروز 23 خرداد نداده اند . کسی پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
طاهری
۱۶:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
جناب اقای میرزایی شما که میگی هرکی مشکل نداره وام شو گرفته بنده تایید هم گرفتم ولی مبلغی به حساب واریزنشده ممنون میشم بیشتر پیگیر باشید رو هوا جواب مردمو ندین.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
الان واسه پرسنل ناجاواریزشده؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۰۳:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
امشب واریز شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام برابنده هنوز واریز نشده امروز 22خرداد هست ساعت 23واقعا چرا اینقدر مردمو اذیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی نفرخلج
۱۲:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام خط به نام خودم حسابم هیچ مشکلی نداره اماهنوز این یک تومن نگرفتم میخاستم بزارم روپول پیش خونم امانشد الانم اسباب خونم گذاشتم خونه بابام
Iran (Islamic Republic of)
پروانه
۰۲:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چندوقته پیامک میفرستم ولی ارسال نمیشه و هیچ جوابی نمیگیرم. اگه امکان داره تمدیدش کنید
Iran (Islamic Republic of)
سودابه ایزدی
۲۲:۳۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
ببخشید اگه با سیم کارت ایرانسل که مالکش شخصی دیگریست و شماره کارت ملی شخص حقیقی میشه براش ثبت نام کرد برای این یک میلیون وام کرونایی:؟؟لطفا جواب را زود بدید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۲:۴۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
ما خطی که ثبت نام کردیم هنوز بریمان نیماده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقا یان مسئول ما وام یک میلیونی را که نگرفتیم بماند یارانمان هم این ماه قطع شده لطفا رسیدگی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
باسلام
سیم کارت به نام خودم هست و هرچه کدملی رو به سرشماره ۶۳۶۹ارسال میکنم هیچ پیام تاییدی نمیاد آیا این به معنیه اینه که وام تعلق نمیگیره ؟واجبه که پیام تایید بیاد ؟کدملی رو هم به طور صحیح وارد کرذم و فرستادم با سیم کارتی که به نام طرف هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام. طبق نظر اقای میرزایی پس کل بازنشستگان و شاغلین یارانه بگیر نیروهای مسلح کد ملی خود را به ۶۳۶۹ اشتباه ارسال کرده اند که وام یک میلیونی براشون واریز نشده و در میان انها یک ادم عاقل نبوده که کد ملی را صحیح بفرستد. شما مردم را چی فرض می کنید .
Spain
ناشناس
۰۶:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلتم من کد ملی رو ب سرشماری۶۳۶۹ارسال کرده ام سیم کارتم ب نام خودمه اما جوابی دریافت نکرده ام نمی دونم چرااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
الان نفهمیدم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه حسن پورزاده
۰۳:۰۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام برای انهای که سرپرستشان در زندان هستن وهیچ سیم کارتی هم بنامشان نیست چکارباید بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
چرا به کارگران فصلی وام نمیدهند ازکارگر زحمت کش که یک روز کارهست ویک روز نیست بیچارهتر هست فقط اونای که بیمه هستن به فکراوناهستن توروخدابه ما کارگران فصلی نگاه کنیدنداریم اگه داشتیم اینقدپیامک نمیزدیم به دست پینه بسته یک کارگر تا حالا دقت کردید اینقد کار کرده ولی به هیچ جا نرسیده چون نمیشه تواین دوره زمونه پولی پسنداز کرد نداریم نداریم به خدانداریم
Iran (Islamic Republic of)
نازی ثمری
۰۱:۱۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب من ۴۶ سال سن دارم مطللقه هستم و بخاطر تصادفی که ۵سال پیش کردم از ناحیه دنده و کمرم مصدوم هستم و با این اوضاع و احوالم کسی بهم کار نمیده و خودمم نمیتونم زیاد فشار کاری تحمل کنم من تا حالا نه یارانه بهم تعلق گرفته و نه این وام یک میلیون تومانی و نه بیمه هستم جز یه سیم کارت چیزی بنامم نیست و کد ملیموبه اون شماره فرستادم با خط ایرانسل خودم ولی هیچ پاسخی دریافت نکردم .سوال بنده اینه که چرا منی که شهروند این مملکت هستم یار انه بهم میدن و نه این وام یک میلیون تومانی رو سوالم اینه که ...علتش چی هست ممنون میشم یه جواب به این سواله بنده بدین لطفا خداوند به شما اجر واسعه عطا بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
هوشمند
۰۱:۰۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
من از۱۴ اردیبهشت سیم کارت برا مادرم گرفتم ولی متاسفانه تاکنون سیم کارت وصل نشده چندین بار به دفتر همراه اول هم مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم میگویند مادر ۸۵ ساله رو بیارین تا یک کارت دیگه بدیم یعنی واقعا اخر مبارزه باکرونااست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۱۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام. فکر کنم ویروس کرونا تموم بشه ویروس جدید مرونا بیاد هنوز بازنشستگان نیروهای مسلح در انتظار وام؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
خبه واله نه یارانه بهمون میدین ته وام کرونا نه هیچ چیزه دیگه! 36 سالمه نه ازدواج تونستم بکنم نه خونه نه ماشین نه سرمایه نه کار و ... هیچی ندارم این مملکت فقط مال شماست ما هیچ سهمی نداریم خدا لعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی مهمد بیگی
۲۱:۵۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
والا پدر من تحت‌ پوشش کمیته امداده حقدقیم نداره ۱۵ اردیبهشتم سیم کارت خریدم پیام دادم تاییدم شد جواب پیام‌اومد ولی امروز ۴ خرداده ولی واریز نکردن. این چجور عدالتی اخه
Iran (Islamic Republic of)
حشن
۲۱:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چرا وام نیروهای مسلح ارتش رو نمیدین.اگه نیروهای مسلح اقدام نمیکنه لاقل بزاره خود دولت مستقیم بده والا ماهم مشکل داریم .چرا اقدامی نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۱۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
شماره ملی را با سیم کارت بنام خودم به 6369 ارسال کردم ولی وام واریز نشد بس دیگه کی این دروغگویی ها تمام میشود
Iran (Islamic Republic of)
امیره نصاری
۱۹:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من سرپرست خانوار ومستمری بگیر کمیته امداد هستم چندین بار شماره کد ملی خودراارسال کردم و متقاضی وام یک میلیون تومان هستم اما هنوز به حساب من واریز نشده درضمن شماره موبایل هم به نام خودم هست
Iran (Islamic Republic of)
عباس اسلامی
۱۸:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
من فردی هستم که مشکل اعصاب و روان دارم توانایی هیچ کاری ندارم لطفا پیگیری کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فردین رحمتی
۱۸:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
من 10اردیبهشت سیم کارت اینترنتی خریدم. همراه اول. اماهنوز وصل نکردن یعنی فعال نیست هرروز به9990زنگ میزنیم میگن24ساعت آینده الان حدود25 روزه خبری نیست چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
آقای میرزایی اونایی که یارانه نمیگیرین و جامانده هستن کرونا نمیگیرن ؟آدم فضایی هستن.فقققط یارانه بگبرا.فقققققط
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه قائدی ارجنکی
۱۶:۴۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من نمیدانم چراشمابین بندگان خدافرق میزاریدمن زنی44ساله معلول هستم وپایم یک هفته ایی هست توگچ هست دارای فرزندی هستم محصل کلاس پنجمی هیچ درامدی درهیچ ارگانی ندارم شماره ملیم رااززمانیکه شمااعلام کردیدوفرستادم تاالان ولی نمیدونم چرابرای من تابه الان واریزنکردیداگرشیعه علی ولی الله هستیدبرای منم واریزکنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
وام ناجاروکی میدن لطفا اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام شوهر من خرج سه خانواده رو میده واقعامااذیت میشیم.همین یارانه معیشتی هم برای ما خوب بود.درسته کارت خوان داره شوهرم ولی این دلیل نمیشه که وضعیت مالیش خوبه.خواهش میکنم یه کم برای یارانه معیشتی بیشتربحقیق کنیدواقعایکی مثل مانیازدارن ولی گیرشون نمیاد.مستاجرم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۵:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
اقا این انصاف اخه یارانه ام رو ارمادرم یکماه جداکردم ولی بهم تعلق نگرفته این وام یک میلیونی سرپرست یک دختر 9ساله هم هستم تورو خدا کاری بکنید به ماهم بدم
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۵:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
اقا این انصاف اخه یارانه ام رو ارمادرم یکماه جداکردم ولی بهم تعلق نگرفته این وام یک میلیونی سرپرست یک دختر 9ساله هم هستم تورو خدا کاری بکنید به ماهم بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من کارگرم ولی بيمه ندارم ومدارک سابقه کارم ندارم و متاسفانه نمیتوانم بیمه بیکاری هم دریافت نمایم.پیام ارسال نموده ام ولی وام یارانه هم دریافت نکرده ام .لطفا چاره ای به حال افراد بدون هرگونه مدارک و دچار گیرهای اداری هستند نیز بفرمائید.متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
بهرام داوودی
۱۴:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام اقای میرزایی خلیلی دوست داشتم راه ارطباتیباشما داشته باشم ‌ بنده کارگر زحمت کش نانوایی هستم ماهی ۱۷۰۰ حقوق میگیرم نه عیدی دارم نه سهام عدالت دارم ونه ارگانی دارم درددلم باهاش درمیان بزارم به خاطر اینکه خونه فرو خته بودم ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰تومان به من یارانه معیشتی تعلق نگرفت واقعا عدالت کجاست ازمسعولین خواهش میکنم تجدید نظر ی بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمودرضاترکاشوند
۱۴:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۴سیم کارت بنام خودم هست بالغ بر۱۰بار درروزهای مختلف پیامک فرستادم با فارسی با انگلیسی بدون کاراکتر ودقیق تاییدی پیامکها هم برام اومده ولی وام یک میلیونی برام واریز نکردن....
Iran (Islamic Republic of)
محمودرضاترکاشوند
۱۴:۳۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۴سیم کارت بنام خودم هست بالغ بر۱۰بار درروزهای مختلف پیامک فرستادم با فارسی با انگلیسی بدون کاراکتر ودقیق تاییدی پیامکها هم برام اومده ولی وام یک میلیونی برام واریز نکردن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
وام یک ملییونی کی ب حساب نیروی انتظامی واریز میشه باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
آره والله ما هم همین دردو داریم یکی بگه چرا به نیرو های مسلح نمیدن آخه
United States of America
مهدی
۱۲:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
ای بابا وام که هنوزنگرفتیم براپول قبض گاز که امده چکارکنیم بخدا۳تاقبض باهم امده ازکجابیاریم حداقل میزاستید کرونا تموم شه الان ۳ماهه بیکارم ازکجابیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
س من که سرپرست سه تا بچه هستم باید یک میلیون وام دریافت میکردم نه یارانه کرونا دریافت کردیم نه بقیه وام کرونا مستاجر نیز میباشم تکلیف ماها چیه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۰:۴۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
من پیامک درست هم دادم اما هرسه مرحله واریز نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چراوام نیروهای مسلح رونمیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چراوام یک میلیونی برنیروهای مسلح پرداخت نمیکنین بابا بخداماهم قشرضعیفیم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود امیدی قزوینی
۰۳:۱۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
بنظر میرسه پرداخت وام یک میلیونی به سرپرستان خانوار بیشتر یک ادعاست تا واقعیت.ماکه تمام شروط را انجام دادیم دوبار سیم کارت بنام خود خریدیم کدملی واردکردیم پیامک دریافت کردیم ولی خبری از وام نشد
Iran (Islamic Republic of)
nahsena
۰۳:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
باسلام!!!!!!!!!!!!من ازاول اوردیبهشت باسیم ب اسم‌خودم ارسال کردم ولی هنوز چیزی ب حسابم ورایز نشده تازه ازدوتا سیم کارت هم فرستادم که دوتاشم ب اسم بنده بوده هنوزم خبری نشده
United States of America
ناشناس
۰۲:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چی بگم
United States of America
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
خدایا خسته شدم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قانونی
۰۱:۵۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
اون دسته از افرادی که سال 93 از ثبت نام جا مانده اند و دولت هر سال قول میدهد که ثبت نام نمایند . باید چه کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
پراید رو 70 میلیون میخریم
Iran (Islamic Republic of)
نسیبه
۰۰:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چرا در مورد پرسنل نظامی که وام رو دریافت نکردن هیچ حرفی نمی زنید.ما هم ایرانی هستیم.ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
جالبه کارمندان دنبال وام یک میلیونی هستند آقا ما که نخواستیم بدین به کارمندانتون
Iran (Islamic Republic of)
***
۲۳:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا پیامک میفرستیم ارسال نمیشه،گزارش تحویل نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چراوام نیروهای مسلح رونمیدین قرارشداخررمصان کو کجاس
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۳:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
وام رو چرا به پرسنل ناجا ندادند.؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام قرارشدبیشتراز یک ملیون بدن چی شد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
اینو نمیشناسم به منم بدی نکرده ولی نمیدانم چرا انقد ازش بدم میاد.؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
نه وام به زنان سرپرست خانوار دادن نه رانندگان تاکسی نه کارگران ساختمانی وفصلی همگی دروغ بود دروغ ما که چیزی ندیدیم وام دوملییونی کجا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۱:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
وام نیروهای مسلح تا این لحظه سوم خرداد واریز نشد و هیچکس هم پاسخگو نیست اصلا به روی خودشون هم نمیارن تاحالا ده بار هم پیام دادیم برای هیچکدوم‌از ارگانهای نظامی واریز نشد.چراااا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
پس وام دو ملییونی رانندگان تاکسی چرا واریز نشد لابد اونم پارتی بازی بوده دیگه دروغ نگو عمو جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
خوب ملت راانداختن به گدایی زجرستم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
باسلام این وام به هیچ کدام ازپرسنل ناجاپرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
Leila
۱۹:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
پس میگفتن زنان سرپرست 500هزاربیشتره وامشون
چی شد؟.بسه کم مردمو به بازی بگیرین آهشون زمین گیرتون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
جناب 1میلیون یکم زیاده یکم کمترش کنید این کارها رو میکنید که آدم سکته میکنه الان نمیدونم ماشین بخرم یا خونه یا باغ یا ویلا یا دکوراسیون خونه مو عوض کنم منو این همه خوش بختی محاله محاله محاله
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
پدر من بازنشسته تامین اجتماعیه!!!!!!!بهش تعلق نگرفت هم سیم کارت به اسمشه هم کد ملی رو درست ارسال کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام ما از فروردین تا حالا ده بار کد ملی ارسال کردیم اما خبری از وام نیست شاید ما را خارجی فرض کردن چون هیچ مشکلی نه سیم کارت من داره نه شماره ملی و نه ارسال بد می فرستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۹:۲۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا بیخودمردم را سرکارمیزاریدمن درکل اقوام نزدیک ازپدرمادربرادرخواهربزادرزادهوخواهرزادهزودترثبت نام کردم وهمه اقوام را خودم خبردادم اما همه آنهاوام را گرفتندامااز من خبری نشد...سه خط موبایل،هم،به نامم هست وازهرسه خط هم وقتی دیدم،ازخط ثابتم خبری نیست بادوخط دیگرهمراه اول اعتباری و ایرانسل هم پیام دادم اما بازم خبری نشد والانم میفرستم و مطمئنم،که،خبزی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۹:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
وام کرونا چرا برا نظامی ها ریخته نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چون قراره به اونا 5میلیونی بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام وام دادم به رعیت رعیت داد به صنعت ..
یعنی کووید ۱۶ ..
France
حامد
۱۹:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
وقتی تعطیلی سراسری میکنی نمیتونی بگی در مورد اهداه مشکلی نبود و انضراف کاری ساخت نیست مگر مردم به مردم کمک میکنند مگر بسته مشعیت در مسجد به مردم داد میشود این یک قانونی دار که اگر پیامک دریافت کردی بسته دریافت میکنی واگر پیامک دریافت کردی و پیامک حذف کردی سندی دردست نداری به دریافت بسته این چه کمک است که اگر زلزله خانه من را ویران کند با یک یارانه انصرافی به من کمک نمیشود کیست که به این حقیقت گوش کند و رسیدگی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام من سیم کارت بنامم هست ولی پیام اصلا ارسال نمیشه میزنه ناموفق ،به هرشکل که میزنم ارسال نمیشه دفاتر پستی هم رفتم میگن اطلاع نداریم و سیم کارت هم نمیدن چکار باید کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ضیا
۰۱:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
خداییش طی یک ماه اینهمه سکه،زمین،دلار رو افزایش دادین تا این هزینه ی جزعی جبران شه هنوز خجالت نمیکشین.بخشی از پول این ملت بدبخت رو به خودشون برمیگردونین اونم با چه افتخاری.
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۰۲:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
باید قبل از شماره آخر کد ملی خط فاصله بزارین
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام چرایارانه هاراجدامیکنیم یارانه معیشتی را قطع میکنید لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۸:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
من جز اولین نفرابودم ک کد فرستادم ولی وام واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
fatinaz
۱۷:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
کدملی روده باردرست فرستادیم اماخبری ازوام نشد
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۷:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام.تورخدا این یارانه 45زیاد کنید بخدا گرونی بیداد میکنه قشر ضعیف دارند نابود میشن.بفکر باشین.ای کاش زودتر این دولت تموم میشد بیفکری مردم تو انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام آقا اگه خانومم یارانه شو از بنده جداسازی کنه اونوقت میشه با سیم کارت خودش کد ملی شو بفرسته به 6369 تا وام براش واریز بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Ir ir r
۱۶:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
کو وام زنان سرپرست اقای حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا به ناجا نمیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
چی میخوای.درست بنوبس چی میخوای فدات
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۶:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
والا به ماهم ندادن نا ۱ میلیون نه معیشتی ایشاالله به ظهور منجی واریز میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا بایرامی
۱۵:۵۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
باسلام جناب میرزایی من یه کارگر هستم اگر ممکن هست 200و600تومان هم منو تو لیست بنویس
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۵:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام الان بیست خرده روز ثبت نام کردم واس وام همچیز درسته ولی هنوز واریز نشده فک کنم اینجام پارتی بازی
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۸:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
همش پارتی بازیه
وام و ب تو نمیدن مخصوص آقا زاده هاست
Iran (Islamic Republic of)
نوا
۱۵:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
ملتو چی فرض کردین؟؟؟ صدقه میدین؟؟ با یه میلیون دو بار میتونی بری سوپری محل چند قلم جنس بخری همین.
Iran (Islamic Republic of)
هلن
۲۱:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
اگه واقعا توانشو دارین کمک کنین درحدتوان یک زن تنهام به یه دختربچه کوچک تو این وضعیت تاریک کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام به نیروهای مسلح هنوزواریزنشده.لطفاپیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا راهنمایی کنید
من چند بار کدملی رو هم با ایرانسل هم با همراه اول فرستادم به 6369 پیام تایید هم میاد ولی خبری از وام نیست.
سیمکارتها به نام خودم هست
کدملی رو صحیح و بدون کاراکتر اضافه ارسال کردم
حساب یارانه ام هیچ ایرادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا راهنمایی کنید
من چند بار کدملی رو هم با ایرانسل هم با همراه اول فرستادم به 6369 پیام تایید هم میاد ولی خبری از وام نیست.
سیمکارتها به نام خودم هست
کدملی رو صحیح و بدون کاراکتر اضافه ارسال کردم
حساب یارانه ام هیچ ایرادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
کوچک مادررحیم پور
۱۴:۵۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
من 15اردیبهشت یه سیمکارت گرفتم بعداش یه پیامک به 6368فرستادم یه پیامکم برام آمد ولی وام پولی برام واریز نشد خواهشن پیگیری کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
من همسر پرسنل ناجا هستم. ای برادر یک ماه از واریز وام یک میلیون تومانی میگدر ولی به ناجا ندادند.خواهشم این هست که چرا به ناجا ندادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا دوستان پول پرسنل رو جای دیگه خوابوندن تا سودش رو بگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
بانک قوامین تا جایی که ممکن باشه پولی رو که باید واریز کنه در حسابش نگه میداره تا از سودش هزینه های خودشون جبران کنند کلا نیروهای مسلح این طور عمل میکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
قرار بود معیشتی در خرداد بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۴:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
۱۰ سال پیش با پول یارانه چی میشد خرید الان چی میشه خرید؟ برنج هندی سال ۸۹ کیسه ای ۱۰ هزارتومن بود الان کیسه ای ۱۳۵ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۸:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
برنج هندی نخرید فیلمش پخش شده با پلاستیک درست میکنن
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۴:۳۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
۱۰ سال پیش با پول یارانه چی میشد خرید الان چی میشه خرید؟ برنج هندی سال ۸۹ کیسه ای ۱۰ هزارتومن بود الان کیسه ای ۱۳۵ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
عزیزانی که گله دارند صبر داشته باشید به همتون میرسه انقدر عجول نباشید برادران در حال کار هستند
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۵:۲۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخخ جالب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
کشتید ما رو با این یک میلیون نمیدونید الان زندگیمون از این رو به اون رو میشه هی دست دست میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
یارانه اردیبهشت را ندادن و یک میلیون هم ندادن.دروغگوهای بی انصاف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
فقط به شماندادن مال بنده تموم هم شد
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۸:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بی انصاف کمه برای اینجور آدمها
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۳:۰۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بسته معیشتی کرونایی که اقای قمصریان فرمود شامل بدون کمیته و بهزیستی و بدودن درامد ثابت و مستمری بگیران می شود شامل حال ما نشد که نه خودمان کار دارین نه پدرمان درامد ثابت . قول و عمل هایتان را یکی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
پس وام 1ت2میلیونی کارگران ساختمانی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
دوسه سالی صبر کن میدن انشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام گد ملی رو با شماره سرپرست خونوار فرستادیم چیزی نیومد تاییدم نشد سرکاریه میگن تا 10 خرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام من سیم کارتم تا الان نیومده چکار کنم مهلت دادی تا ۱۰ خرداد یک ماه ثبت نام کردیم سیم کارت به دستمون نرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
یکماههدثبندنام سیم کارت ایرانسل کردیم تا الان دستمون نرسیده اخه این چه مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۴۱ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
خانواده زندانیان تکلیفشان چیه که سیم کارت به نام سرپرست ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
لطفا از سازمان برنامه و بودجه پیگیری کنید که چرا معوقات معیشتی را واریز نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
ببینیم این سخنگو ستاد تسهیلاتی کرونا پسر کیه :/ طرف ۳۰ سالشه دانشگاه صعنتی شریف تحصیل کرده کار نداره این یارو انگار ۲۵ /۲۴ سالشه شده سخو ستاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد۱۱
۱۳:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
عه از این حرفا نزن بروبکس خبرگزاری بهشون بر می خوره مطالبت رو‌پخش نمیکنن اخه به نفعشون نیست همچین انتقاد هایی فقط بگو همه چیز عالیه ما خوشبختیم
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۵:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
عجب.
۱۲
آخرین اخبار