پلیس فتای منوجان افتتاح شد

با حضور سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز چهاردهمین پلیس فتای استان کرمان در شهرستان منوجان افتتاح و شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: چهاردهمین مرکز پلیس فتای استان در شهرستان منوجان شروع به کار کرد و مردم این شهرستان از این پس می‌توانند از خدمات سایبری پلیس فتای این شهرستان بهره‌مند شوند.

او افزود: در آیین افتتاح پلیس فتای منوجان امام جمعه، دادستان، فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان منوجان، حضور داشتند که این نشان از همراهی و پشتیبانی مسولین شهرستان از پلیس و نیروی انتظامی است وساختمان پلیس فتا دراین شهرستان به بهره برداری رسید ومردم این شهرستان از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

ناظری با تشریح اقدامات پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) تصریح کرد: این پلیس باهدف پیشگیری و مبارزه باجرائم درفضای مجازی و سایبری به منظور تامین امنیت و حفظ حریم خصوصی شهروندان منوجانی راه اندازی شده است.

امین یادگارنژاد رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: شهروندان منوجان قبلا پیگیری جرائم سایبری را با طی مسافت ازطریق پلیس فتای کهنوج انجام می‌دادند ازاین پس ازطریق پلیس فتای منوجان قابل پیگیری است.

رئیس پلیس فتای استان کرمان بیان کرد: سجادسالاری از جوانان بومی منوجان بعنوان اولین رئیس پلیس فتای این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی صادقی
۱۲:۱۴ ۲۴ تير ۱۴۰۰
سلام خسته نباشین، اقا این پلیس فتای منوجان شماره ای چیزی برای ارتباط یا راهنمایی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
موسی خ
۰۷:۴۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
خیلی. خوبه. روی همین خط من بی‌زحمت بیگیری نمی کنید گروهی به وجود آورده ومرا مدیر گروه کرده بود ترک گروه کردم باز هم مرا عضو کرده
آخرین اخبار