تمدید ثبت نام آزمون جذب کارشناس رسمی دادگستری تا دو خرداد

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان از تمدید ثبت نام آزمون جذب کارشناس رسمی دو تا دو خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اسماعیل عبداللهی   رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان   شامگاه روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آذربایجان شرقی ۸۶۶ کارشناس رسمی دادگستری فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۲۲ کارشناس در ۴۳ رشته فعال هستند.

او تشریح کرد: در استان ما ۲۰۶ کارشناس در رشته‌های راه و ساختمانی، ۱۱۴ نفر در رشته‌های امور ثبتی، ۷۸ نفر در رشته‌های کشاورزی فعالیت می‌کنند که بعد از تهران، می‌توان گفت بیش‌ترین تعداد رشته‌ها در استان ما وجود دارد.

عبداللهی در خصوص جذب کارشناس جدید در آذربایجان شرقی اعلام کرد: ثبت نام جذب کارشناس جدید در مرکز استان از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده بود که به تازگی تا دوم خردادماه تمدید و طبق زمان بندی اعلام شده، در شهریورماه نیز امتحان کتبی برگزار خواهد شد.

اوتوضیح داد: در آزمون کتبی، سه برابر ظرفیت مورد نیاز قبولی خواهیم داشت که در مراحل بعدی آزمون از جمله مصاحبه، تعداد دوسوم حذف و ظرفیت مورد نیاز جذب خواهد شد.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: کارشناسان رسمی یکی از بازوان توانمند قوه قضائیه به شمار می‌روند که آرا آنان در نظر قاضی، تأثیر چشمگیری دارد.

او تاکید کرد: در صورتی که مشخص شود کارشناسی در کار تخصصی خود و اظهار نظر کارشناسانه به عمد تخلف کرده است، در ۷ مرحله برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.