سرکشی شهردار اندیمشک از پروژه شهربازی بزرگ شهرستان

شریفی فر شهردار اندیمشک به همراه رئیس آداره آبفا و مدیر پایانه مسافربری اندیمشک از پروژه پارک بزرگ و شهربازی شهرستان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شریفی فر شهردار اندیمشک به همراه رئیس اداره آداره آبفا و مدیر پایانه مسافربری اندیمشک از پروژه پارک بزرگ و شهربازی اندیمشک بازدید به عمل آوردند.

 بهسازی و احیا پارک بزرگ و همچنین پروژه شهربازی اندیمشک از اولویت شهرداری اندیمشک در سال ۹۹ می باشد که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

همچنین سیدقدرت موسوی رئیس اداره صمت شهرستان اندیمشک گفت: به دستور رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اندیمشک و به منظور کاهش تردد در شهر و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همه واحدهای صنفی غیرضروری این شهرستان به‌جز نانوایی ها، سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، سبزی فروشی ها، قصابیها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، مراکز تعمیر تاسیسات خودرو و منزل، مراکز تهیه غذای بیرون بر و داروخانه‌ها روز شنبه (۳خرداد) تعطیل هستند.

او بیان داشت: ایجاد این محدودیت ها برای ما هم سخت است اما اکنون و در شرایط بیماری کرونا سلامت مردم در اولویت است و همه اصناف غیرضروری مکلف به اجرای این دستورالعمل هستند و با صنوفی که به این مصوبه تمکین نکنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.