رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت:مالباختگان با درج آگهی قصد فروش موتورسیکلت خود را داشتند که در دام شیادان گرفتار می شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،سرهنگ میکائیل قهرمانپور،رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار کرد: در پی سرقت‌های متعدد موتورسیکلت‌های مدل NS و ۱۲۵ در آگهی سایت دیوار موجب شد تا موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مالباختگان با درج آگهی در سایت دیوار قصد فروش موتورسیکلت خود را داشته و طی تماس تلفنی سارقان تحت عنوان خریدار با شماره ثبت شده از فروشنده در محل قرار حاضر و به بهانه آزمایش وسیله نقلیه فروشی از غفلت مالباخته سوء استفاده و با به سرقت بردن وسیله نقلیه  متواری می‌شوند.


سرهنگ قهرمانپور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند ۲ نفر متهم را در حین فروش موتور سیکلت دستگیر و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت کشف کنند.


رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته سرکرده و ۴ نفر دیگر از اعضای باند به همراه ۲ نفر مالخر در عملیات جداگانه دستگیر و از منزل متهمان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر و تعدادی قطعات موتورسیکلت کشف و متهمان نیز به سرقت ۹ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار