معرفی خودرو/

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX ۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

بروزرسانی‌های بیرونی لکسس GX ۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ شامل طراحی جدید جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل، چراغ‌های جلوی LED با گرافیک داخلی سه چشمی و حذف زه‌های جانبی می‌شود.

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلمبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک سال پیش، لکسس نسخه بروز شده اس‌یووی سالخورده GX۴۶۰ را برای بازار آمریکای شمالی معرفی کرد و حالا این اس‌یووی لوکس با همان به‌روزرسانی‌ها در اروپای شرقی و مناطق خاصی از آسیا هم عرضه شده است. هرچند GX۴۶۰ مدتی است که در اروپا عرضه می‌شود، اما بازار‌های اروپایی آن صرفاً به روسیه، اوکراین و منطقهٔ قفقاز محدود می‌شود.

برادر لوکس تویوتا لندکروزر پرادو تغییراتی را در داخل و خارج تجربه کرده تا چهرهٔ سالخوردهٔ آن کمی مدرن‌تر شود. به‌روزرسانی‌های بیرونی شامل طراحی جدید جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل، چراغ‌های جلوی LED با گرافیک داخلی سه چشمی، لوگوی کوچک‌تر لکسس در عقب، تریم فلزی ساتن در اطراف پلاک عقب و حذف زه‌های جانبی می‌شود. علاوه بر این، لکسس رنگ‌های جدیدی را هم برای GX۴۶۰ ارائه کرده که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سفید مرواریدی، خاکستری مرکوری و آبی عمیق اشاره کرد.

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

در داخل GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ نیز تریم سفارشی جدیدی بنام «رز تاریک» به همراه‌تریم چوبی خاکستری و تزئینات آلومینیومی ارائه شده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان سه پرهٔ چندمنظورهٔ خودرو موردبازنگری قرار گرفته و یک صفحه‌نمایش تمام‌رنگی ۴.۲ اینچی TFT هم در میانهٔ صفحه آمپر جای گرفته است. در همین حال، دو پورت USB بیشتر برای سرنشینان عقب اضافه شده و با فیلتر هوای کابین جدید راحتی سرنشینان بهبود یافته است.

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

اما علاوه بر به‌روزرسانی‌های طراحی، لکسس GX۴۶۰ به تکنولوژی‌های جدیدی مثل دید پانورامیک هم مجهز شده که با ارائهٔ دید کاملی از محیط اطراف، موجب مانور دهی‌های آسان‌تر و ایمن‌تر می‌شود. همچنین سیستم Multi-Terrain Select که خودرو را برای مسیر‌های آفرود مختلف تنظیم می‌کند، حالا به کرال کنترل هم مجهز شده است. این حالت با کنترل خودکار گاز و ترمز و پایین نگه‌داشتن سرعت هنگام حرکت در مسیر‌های خشن، به راننده اجازه می‌دهد که فقط روی فرمان تمرکز کند.

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

تصاویری از نسخه برروز شده لکسس GX۴۶۰ مدل ۲۰۲۰ + فیلم

زیر کاپوت GX۴۶۰ یک پیشرانهٔ ۴.۶ لیتری V۸ بنزینی قرار گرفته که ۲۹۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک و یک دیفرانسیل لغزش محدود مرکزی تورسن به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
نه توانایی خارج جاده ای داره نه آدم دلش میاد همچین کاری بکنه . تهش رو جاده خاکی بره
آخرین اخبار