آخرین اخبار شیوع جهانی کووید-۱۹/ بیش از ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند

طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر رسیده است. از این تعداد بیش از ۳۴۰ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا، برزیل، روسیه، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه و ایران به ترتیب در رده‌های اول تا دهم جدول کشور‌های آلوده به ویروس کووید-۱۹ قرار دارند.

آخرین اخبار درباره شیوع جهانی ویروس کووید-۱۹ و تحولات ناشی از آن را در اینجا بخوانید:

بازداشت ۶۰ آلمانی معترض به محدودیت‌های کرونایی

پلیس آلمان نزدیک به ۶۰ نفر از کسانی که در اعتراض به محدودیت‌های ویژه مقابله با شیوع ویروس کووید-۱۹ به خیابان‌های برلین، پایتخت این کشور آمده بودند، را بازداشت کرد.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی موسسه رابرت کخ آلمان، با شناسایی ۶۳۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل مبتلایان در این کشور به ۱۷۷ هزار و ۸۵۰ نفر رسید.

همچنین با ثبت ۴۲ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، ۸ هزار و ۲۱۶ تن در آلمان تاکنون بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

۳ سال پیش
هشدار درباره احتمال فروپاشی سیستم بهداشت و درمان عراق

سخنگوی ستاد بحران پارلمان عراق به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این کشور هشدار داد که سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است طی ۱۰ روز آینده با فروپاشی مواجه شود.

جواد الموسوی در بیانیه‌ای گفت: «در صورتی که ما اقدامات شدیدتری علیه ویروس کرونا اتخاذ نکنیم سیستم بهداشت و درمان عراق ممکن است با فروپاشی مواجه شود. قرنطینه منطقه‌ای یک دروغ بوده و در عمل هیچ دستاوردی نداشته است.»

بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در عراق به ۳ هزار و ۹۶۴ نفر رسیده و تلفات کرونا در این کشور نیز به ۱۴۷ نفر افزایش یافته است.

۳ سال پیش

عربستان سعودی اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۲،۴۴۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده و تعداد کل مبتلایان به ۷۰،۱۶۱ مورد رسیده است. همچنین در این مدت ۱۵ نفر از مبتلایان جان باخته‌اند و آمار کل قربانیان این کشور به ۳۷۹ نفر رسیده است.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت قطر امروز از شناسایی ۱،۷۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و به این ترتیب تعداد کل مبتلایان به ۴۲،۲۱۳ مورد رسید.

۳ سال پیش

چین اعلام کرد هیچ مورد جدیدی از ابتلا به کرونا در این کشور ثبت نشده است. در چین تاکنون ۸۲ هزار و ۹۷۱ نفر به کرونا مبتلا شده و ۴ هزار و ۶۳۴ نفر جان باخته‌اند.

۳ سال پیش

در نیوزیلند در تمام طول ماه جاری میلادی (مه) تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا تک رقمی بوده و در ده روز اخیر نیز هیچ مورد ابتلای جدید گزارش نشده است.

۳ سال پیش

وزرات بهداشت عمان از ابتلای ۴۶۳ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد. شمار کل مبتلایان به هفت هزار و ۲۵۷ نفر رسیده است.

۳ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

آخرین اخبار شیوع جهانی کووید-۱۹/ برزیل در جایگاه دومین کشور کرونایی قرار گرفت

۳ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد با ثبت ۷۸۲ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۹ هزار و ۹۹۸ نفر رسید و همچین ۱۱ مورد جدید از مبتلایان جان باختند. 

۳ سال پیش
افزایش آمار مبتلایان در روسیه

مقامات بهداشتی روسیه از ثبت ۹ هزار و ۴۳۴ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داده و اعلام کردند آمار مبتلایان به ۳۵۵ هزار و ۸۸۲ نفر رسید. همچنین با جان باختن ۱۳۹ فرد مبتلا تعداد کل قربانیان کرونا در روسیه به ۳ هزار و ۳۸۸ نفر رسید.

۳ سال پیش

وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرد هزار و ۴۴۳ مورد جدید در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد کل مبتلایان به ۵۲ هزار و ۱۳ نفر رسید و همچنین ۲۲ مورد جدید از مبتلایان جان باختند.

۳ سال پیش
اجرای طرح محدودیت خروج از خانه در ۸۱ استان ترکیه

اجرای طرح محدودیت خروج از خانه در ۸۱ استان ترکیه از نیمه شب آغاز شد. این طرح تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۶ مه (۶ خرداد) در سراسر ترکیه اجرا می‌شود. بر اساس دستور وزارت کشور ترکیه فروشگاه‌های مواذ غذایی، خشکبار و میوه فروشی‌ها امروز (شنبه) از ساعت ۱۰ الی ۱۷ باز و در سه روز آینده تعطیل خواهد بود. نانوایی‌ها و مراکز توزیع نان در مدت اجرای طرح به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

۳ سال پیش

تایلند روز شنبه از سه مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در تایلند به سه هزار و ۴۰ مورد رسید. از آغاز شیوع ویروس کرونا در تایلند تاکنون, ۵۶ نفر در این کشور بر اثر این ویروس جان باخته اند. 

۳ سال پیش

وزارت بهداشت سنگاپور روز شنبه از ۶۴۲ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در سنگاپور به ۳۱ هزار و ۶۸ مورد رسید.
وزارت بهداشت سنگاپور همچنین اعلام کرد بیشتر موارد آلودگی به ویروس کرونا در این کشور از کارگران مهاجر هستند که در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند. 

۳ سال پیش

بر اساس آمار وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۲۵ هزار و ۱۰۱ نفر رسید. ۵۱ هزار و ۷۸۴ نفر از بیمارستان مرخص شدند. ۳ هزار و ۷۲۰ نفر جان باختند.

در حال حاضر هند در جایگاه یازدهم جدول کشورهایی که بیشترین مبتلایان به کرونا را دارند، قرار دارد.

۳ سال پیش
آخرین آمار مبتلایان در آلمان

موسسه رابرت کخ روز شنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با ۶۳۸ مورد افزایش به ۱۷۷ هزار و ۸۵۰ مورد رسید.
این موسسه همچنین اعلام کرد شمار جان‌باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با ۴۲ نفر افزایش به هشت هزار و ۲۱۶ نفر رسید.

 

۳ سال پیش

وزارت بهداشت مکزیک روز جمعه از دو هزار و ۹۶۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۶۲ هزار و ۵۲۷ مورد رسید.
این وزارتخانه همچنین روز جمعه از ۴۷۹ مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک به شش هزار و ۹۸۹ مورد رسید.

۳ سال پیش
جدیدترین آمار آمریکا

بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۶۴۵ هزار و ۹۴ نفر رسید. از این تعداد ۹۷ هزار و ۶۴۷ نفر جان باخته و ۴۰۳ هزار و ۲۰۱ نفر بهبود یافته‌اند.

 

۳ سال پیش
برزیل در جایگاه دوم جدول مبتلایان به کرونا قرار گرفت

برزیل اعلام کرد با ثبت ۱۰۰۱ مرگ جدید ناشی از کرونا طی شبانه روز گذشته شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲۱ هزار و ۴۸ نفر افزایش یافت.
همچنین با افزایش شمار مبتلایان در برزیل به ۳۳۰ هزار ۸۹۰ مورد، این کشور بعد از آمریکا دومین کشور در جهان از لحاظ بیشترین موارد ابتلا به ویروس کروناست.

 

۳ سال پیش
آخرین آمار جهان

بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱ نفر رسید.

از این تعداد ۳۴۰ هزار و ۴ نفر جان باخته و ۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۷ نفر بهبود یافته‌اند.

 

۳ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چين كجاي جدول است.... آيا!!!؟؟؟
آخرین اخبار