معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

اتفاق ۳ خرداد ۶۱ یک تحول بی نظیر در تاریخ بود

میرمرادی گفت: اتفاقی که در ۳ خرداد سال ۶۱ رخداد، یک تحول عظیم و بی نظیر بود، چراکه امروز فداکاری ایثارگران عرصه سلامت ریشه در ایثار آن روز‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه فاتحان شهید خرمشهر و ایثارگران عرصه سلامت اظهار کرد: مطمئناً اتفاقی که در ۳ خرداد سال ۶۱ رخداد، یک تحول عظیم و بی نظیر بود، چراکه امروز اگر صحبت از ایثارگران عرصه سلامت می‌شود، ریشه در ایثار و فداکاری آن روز‌ها دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سلامت، امنیت و آسایش این جامعه به خاطر بزرگوارانی بود که امروز در جمع ما نیستند.

او بیان کرد: آزادسازی خرمشهر در تمام ابعاد از جمله نظامی، حماسه‌ای و فرهنگی نقطه عطفی در تاریخ است و یادمان نرود که چه فداکاری‌هایی صورت گرفته است.

میرمرادی افزود: وجه تمایز دفاع مقدس ما مخصوصا در مشکلاتی که متاسفانه در بدو اشغال رژیم بعث پیش آمد و بی کفایتی رئیس جمهور وقت و بی توجهی آن موجب شد، در سال ۶۱ همبستگی و همدلی رقم خورد که منجر به رهاسازی مرز‌ها و مکان‌های اشغال شده از دست دشمن شد.

او بیان کرد: تنها جنگی که حتی یک متر از خاک جمهوری اسلامی ایران در تصرف اشغالگران باقی نماند، همین دفاع مقدس بود.

میرمرادی گفت: ایثاری که امروز به عنوان ایثار اجتماعی جلوه می‌کند، دیروز در طول دفاع مقدس بود و امروز در سنگر سلامت است که همه آحاد جامعه درگیر هستند.


بیشتر بخوانید: وظیفه ما تجلیل از فرزندان ایثارگر است

بیشتر بخوانید: برگزاری سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران

بیشتر بخوانید: رعایت نکات بهداشتی بهترین هدیه برای ایثارگران عرصه سلامت است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار