آغاز عملیات عمرانی پتروشیمی چهارم کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات عمرانی پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه درباره آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی اسلام آبادغرب به عنوان چهارمین پتروشیمی استان، گفت : بعد از پیگیری‌های فراوانی که انجام شد این پروژه توسط شرکت پتروشیمی ایران ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کار‌های پروژه از جمله طراحی و... آغاز شده، گفت : می‌توان گفت عملیات اجرایی این پتروشیمی شروع شده، اما کار‌های عمرانی آن نیز در آینده نزدیک استارت خواهد خورد و برای شروع رسمی آن منتظر حضور وزیر نفت هستیم.

او ادامه داد: عمده کار‌های اجرایی و عمرانی پتروشیمی مربوط به کار نصب ماشین آلات و تجهیزات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون یورویی این پروژه هم یاد کرد و افزود: قرار است این پروژه ظرف مدت چهار سال ساخته شود و به تولید برسد.

 حاتمی گفت: پتروشیمی اسلام آبادغرب در زمان ساخت حدود دو هزار نفر و در زمان بهره‌برداری نیز برای ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای سه هزار تا ۳۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

او با اشاره به حجم عظیم سرمایه‌گذاری که قرار است در پتروشیمی چهارم کرمانشاه انجام شود، ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی‌های پتروشیمی اسلام آبادغرب صنایع پایین دستی قابل توجهی است که می‌توان با استفاده از تولیدات این واحد راه‌اندازی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی از دسترسی مناسب این پتروشیمی به بازار‌های صادراتی به واسطه نزدیکی با مرز هم یاد کرد و افزود: تولیدات این واحد هم در داخل و هم خارج کشور بازار مناسبی دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.