معرفی خودرو/

فرمان جدید مرسدس با حسگر تشخیص دست روی فرمان +فیلم

مدل‌های جدید مرسدس بنز کلاس E کوپه و کابریو ۲۰۲۱ ، فرمان مجهز به حسگری را دارد که قادر به تشخیص گرفتن فرمان توسط دست است .

فرمان جدید مرسدس با حسگر تشخیص دست روی فرمان +فیلمبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل‌های جدید کلاس E کوپه و کابریو ۲۰۲۱ از یک ویژگی جالب سود خواهند برد. فرمان این خودرو‌ها مجهز به حسگریست که قادر به تشخیص گرفتن فرمان توسط دست می‌باشد.

در حاشیه غربیلک فرمان یک سنسور دو ناحیه‌ای قرار گرفته که می‌تواند تشخیص دهد که فرمان را در دست گرفته‌اید یا خیر. این بدان معناست که برای فعال‌سازی یا غیر فعال نمودن سیستم‌های رانندگی خودکار دیگر نیازی به کار بیشتری وجود ندارد.

فرمان جدید مرسدس با حسگر تشخیص دست روی فرمان +فیلم

هدف این است که رانندگی نیمه خودران در کلاس E جدید یکپارچه‌تر و سریع‌تر عمل کند و در عین حال یک گام دیگر به سوی رانندگی کاملاً خودکار پیش برویم. این ویژگی در نسل بعدی S کلاس نیز راه پیدا می‌کند.

فرمان جدید مرسدس با حسگر تشخیص دست روی فرمان +فیلم

حسگر خازنی دو سطحی مستقیماً زیر پوشش چرمی یا چوب فرمان قرار می‌گیرد و لمس فرمان باعث می‌شود تا سیگنالی به واحد کنترل فرستاده شود. همچنین این سنسور می‌تواند انواع مختلف لمس مانند یک دستی یا لمس جزئی را تشخیص دهد؛ بنابراین فقط هنگامی که گرفتن فرمان با فشار در آستانه خاصی صورت گیرد، سیستم تشخیص می‌دهد که شما در حال رانندگی هستید و در غیر این صورت اخطار داده یا در نهایت سیستم کمکی اضطراری را فعال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
فرمون و داشبورد مرسدس یکی از زیباترین هاست
آخرین اخبار